Val de pres et Granon

• dvalberg
    Tourist
    dvalberg op 25 januari 2015 路 20:19
    Bonjour.

Ik zou graag een secret stash willen delen met alle poederhunters hier op wepowder.

Ik weet niet in hoeverre dit plaatsje al bekend is bij jullie maar na het zien van dit dorpje ging ik gelijk watertanden.

Val de Pres en het iets hoger gelegen Granon waar een paar mooie chalets liggen.

Mijn vraag is heeft iemand ervaring met deze dorpjes, zijn ze geschikt om te freeriden en waarom wel of waarom juist niet.

Als iemand weet hoe de chalets heten of een website of nummer heeft van de in Granon gelegen chalets dan ben ik daar zeer dankbaar voor. alle tips zijn welkom.

Vriendelijke groet en veel mooie poederruns gewenst.
    no sky, no land, just snow falling
  • Niels
    Advanced
    Niels op 25 januari 2015 路 21:16

Het schijnt er wel mooi te zijn 馃槈
  • dvalberg
    Tourist
    dvalberg op 25 januari 2015 路 22:26
    die bedoel ik die chaletjes zou ik graag willen boeken een weekje zou leuk zijn
  • huib
    Expert
    huib op 26 januari 2015 路 09:01
    Even google-en op "Val des Pres gites" en dan kom je (onder andere) uit op de site van Gites de France.
  • dvalberg
    Tourist
    dvalberg op 27 januari 2015 路 21:52
    oke hartelijk dank, ik ga ze direct opzoeken 馃槂
  • PS
    Advanced
    PS op 27 januari 2015 路 22:55
    Val de Pres en Granon zien er zeker top uit, maar hebben geen liften. Als je (zelfstandig) kan toeren / splitboarden, dan lijkt het me een ideale bestemming. Heb je die kennis en skill nog niet, dan wordt het wellicht lastig.

Als ik op de kaart afga, zijn Serre Che en Montgenevre de dichtsbij gelegen skigebieden.
  • dvalberg
    Tourist
    dvalberg op 28 januari 2015 路 14:50
    Het is wel de bedoeling dat ik over een tijd de beschikking heb over een splitboard en over de benodigde kennis die hiervoor nodig is. Dit wil ik samen gaan opbouwen met een goede vriend samen.

Dank voor je antwoord.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro