Gratis Les deux Alpes poedertripje aanstaand weekend, GESLOTEN

• Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 27 januari 2015 路 21:58
    Hi. Komend weekend ga ik naar Les deux Alpes, een tripje wat ik al lang geleden gepland heb. Enorme mazzel dat het nét daar (of eigenlijk overal) enorm gaat sneeuwen komend weekend (en nu ook al) 馃槂 Echter zou ik samen gaan met een vriendengroep van iemand die het niks vind als het sneeuw (pisteskier) meegaan waarbij ik zelf 3 dagen met gids op pad wil. Nu heeft ze besloten niet mee te gaan aangezien ze toch geen van de 3 dagen kan skiën. We gaan met een busreis van Sunweb vanuit Haarlem, donderdag middag weg, maandag ochtend vroeg terug, 3 dagen volop poederen (als we niet al te laat daar zijn door de sneeuwval). Conclusie: er is een plaats naast mij vrij!

Ik zoek iemand die het leuk vindt om mee te gaan en ook kan op deze korte termijn. Mijn niveau is niet ontzettend hoog en daar wil ik dan ook graag aan werken dit weekend met gids, maar dat betekent dat we wellicht niet het meest uitdagende terrein zullen opzoeken. Niet dat ik daarmee zeg niks uitdagends te willen doen, maar dat ligt aan de omstandigdheden 馃槈 Ik wil alle dagen met gids, zeker met alle sneeuwval. Ook wil ik als het lukt een keer een hike maken (vellen) met een gids. Dus ik zoek een enthousiasteling die graag mee wil!

Het grote voordeel voor mij: gezellgheid, poedermaatje en het delen van de kosten van een gids als er geen groepjes beschikbaar zijn. Kosten voor degene die mee wil: niks! Kamer inclusief half pension, busreis en skipas van het gebied. Mocht je intresse hebben stuur even een PM 馃槂

Grtz Luuk
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 28 januari 2015 路 09:54
    Nog niemand? 馃槈
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 28 januari 2015 路 10:11
    Ik zou het wel weten als ik niet al weg ging dit weekend. Ik heb drie jaar geleden ook een keer zo'n busreis met 3 dagen skien gedaan naar Les Deux Alpes. Toen was er ook 1.5-2m gevallen in een paar dagen en zijn we met de bus de helling af gegleden (buschaufeur was net gestopt voor kettingen) en hebben we een aantal andere auto's geplet . Was mooi馃槂

Jammer genoeg bijna alle liften toen dicht ivm sneeuwval en wind.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 28 januari 2015 路 10:14
    T is dat ik vrijdag zelf al vertrek, anders klonk het als een super mogelijkheid!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 28 januari 2015 路 10:28
    Jammer allebei! 馃槥
  • BasV
    Beginner
    BasV op 28 januari 2015 路 12:59
    Klinkt als muziek in de oren. Beetje jammer dat ik vrijdag nog een tentamen heb 馃槥
  • MichielR
    Beginner
    MichielR op 28 januari 2015 路 13:08
    Wat een topaanbod Luukie, zou heel graag met je meegaan maar moet vrijdag nog werken (en maandag ook...), succes!
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 28 januari 2015 路 13:09
    @BasV Shit! Jammer.. Nog weinig succes helaas!
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 28 januari 2015 路 13:17
    @MichielR Maandag ochtend 10 kun je overal weer zijn hoor, kost alleen de vrijdag 馃槈 Jammer!
  • TuurDeKat
    Beginner
    TuurDeKat op 28 januari 2015 路 13:29
    Ik heb eventueel wel interesse!
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 28 januari 2015 路 13:42
    Stuur mij als je wilt even een PM met je bio (kennis, niveau etc) 馃槂
  • Eagl
    Beginner
    Eagl op 28 januari 2015 路 13:56
    Luuk, als het kan ga ik graag met je mee. Pm is onderweg
    Powder is a dance, and the mountain always leads
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 28 januari 2015 路 17:07
    Ik ben plannen aan het maken met @rollie, echter is nog niet 100% zeker of dat lukt. Vanavond weten we het definitief en zo niet kijk ik of er nog iemand op zo'n korte termijn iets kan en wil! Keep you posted 馃槈
  • dvalberg
    Tourist
    dvalberg op 28 januari 2015 路 17:13
    Wat een leuke oproep 馃榾. veel plezier alvast. ik mag nog een paar daagjes kijken naar de sneeuwkaarten.
    no sky, no land, just snow falling
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 28 januari 2015 路 18:50
    Het is geregeld met @rollie, we gaan (hopelijk) 3 dagen veel poeder scoren! Excuus aan alle andere!
  • Eagl
    Beginner
    Eagl op 28 januari 2015 路 19:13
    AARGH, veel plezier guys 馃槂
    Powder is a dance, and the mountain always leads
  • rollie
    Beginner
    rollie op 28 januari 2015 路 21:37
    Yes! slalom ski's zijn ingepakt, lekker met stufe 4 op de pistes cruizennn 馃槥
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • evan
    Advanced
    evan op 28 januari 2015 路 22:01
    @rollie, wat?! Je ging toch door de sneeuwstorm over de gletsjer naar La Grave skinnen? YOLO! 馃槈
  • rollie
    Beginner
    rollie op 28 januari 2015 路 22:02
    [mention="/profile/12980"][mention=12980]@rollie[/mention][/mention], wat?! Je ging toch door de sneeuwstorm over de gletsjer naar La Grave skinnen? YOLO! 馃槈 evan op 28 jan. 2015 22:01
    je vergeet de selfies en de vingers in de neus.... 馃槈
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 28 januari 2015 路 22:14
    LOL 馃槂 De wind brengt ons wel naar boven @evan @rollie

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro