Spoedvraag skischoenen vergeten

• Petertie
    Beginner
    Petertie op 29 januari 2015 · 16:21
    Live vanaf de autobahn, is er iemand die vandaag of morgen richting Nendaz rijd en langs Rotterdam komt? Ik Ben lekker relaxed op tijd vertrokken en kom er net achter dat mijn ski schoenen nog in NL staan ! Ik Ben ook zeker bereed nog een stuk terug het dal in te rijden..... Pls let me know! 0641225237 Ik Kan ze evt ook vanavond ergens af laten gooien !!
    Skiing is a dance, and the mountain always leads
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 29 januari 2015 · 17:03
    Ik woon in Vlaardingen en rij morgen naar La Giettaz met @RP Als je ergens op de route staat kunnen we @RP lief aankijken en vragen of hij ff stopt...
    Dromen zijn er om te realiseren
  • Mm
    Beginner
    Mm op 29 januari 2015 · 17:24
    Wij rijden zaterdagnacht/zondagochtend naar Nendaz en ik woon in Den haag. Ik zou ze mee willen nemen, skischoenen hier afdroppen zou fijn zijn aangezien ik ook met meerijd. Laat maar weten mocht het nog nodig zijn!
  • Petertie
    Beginner
    Petertie op 29 januari 2015 · 19:27
    @Mn , als de eerste optie niet lukt Maak Ik graag gebruik van je aanbod! Wil je mij alvast een SMS sturen ?
  • Petertie
    Beginner
    Petertie op 30 januari 2015 · 23:00
    Vanwege een verkeerschaos in noord-oost frankrijk ging in de wissel net even wat meer tijd zitten maar wat Ben ik blij dat het gelukt is! @RP en @FreeArno thanx !!!
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 31 januari 2015 · 08:42
    Graag gedaan!!
    Dromen zijn er om te realiseren

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro