Voorstel ronde van... ErikvanBilsen

• ErikvanBilsen
    Beginner
    ErikvanBilsen op 29 januari 2015 · 19:04
    Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en het word inmiddels toch eens tijd om me hier netjes voor te stellen.
    Ik ben Erik van Bilsen en komt een een pitoresk dorpje in de buurt van Roermond.
    23 jaar jong en al vanaf jonge leeftijd is mij de weg naar de Alpen gewezen. Hiervoor nog steeds dank aan mijn ouders.

De eerste 14 jaar trouw op de ski's weten te staan en de laatste 6 jaar toch overgestapt naar het boarden. Ik ben momenteel te vinden op een Burton Juice Wagon.
    Dit is het 2de seizoen dat ik buiten de pistepaaltjes kom en sinds die tijd ook de gear verzameld evenals de kennis, en waar ik natuurlijk ook nog mee door ga.
    Nu dus alleen nog steeds meer ervaring op doen.

Nu zou het natuurlijk een vrij saai topic zijn als het enkel over mij ging en heb ik dus ook meteen een vraagje.

Is er hier iemand die een Shred Stupefy goggle heeft? En daar al eens een nieuwe lens voor heeft aangeschaft?

Ik ben namelijk al langere tijd bezig met het zoeken naar een nieuwe lens. Maar hier in de regio leverd niemand ze en via internet kom ik al helemaal niet verder.
  • Steef
    Advanced
    Steef op 30 januari 2015 · 09:09
    Welkom Erik!

Heb je al op eBay gekeken voor een nieuwe lens? http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l13...
    Every turn is a sign of weakness
  • ErikvanBilsen
    Beginner
    ErikvanBilsen op 2 februari 2015 · 08:11
    Jawel heb daar wel op gekeken.
    Maar daar vond ik geen losse lens helaas.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 2 februari 2015 · 08:57
    @ErikvanBilsen Welkom!

Bel anders even de importeur: KOGROS SPORTS B.V. Industriestraat 29, 3281 LB Numansdorp Zuid-Holland Tel: 0031 186 65335
    May the powder be with you.
  • ErikvanBilsen
    Beginner
    ErikvanBilsen op 2 februari 2015 · 09:45
    Thanks.
    Dat ga ik een deze dagen een checken.

Kreeg net van een vriend door dat er inmiddels wel losse lenzen op ebay staan.
    Ik had dan ook al weer een paar weken terug gekeken.

Maar ga eerst een via de importeur proberen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro