All mountain skies gezocht!

• araa
    Beginner
    araa op 1 februari 2015 · 13:44
    Hi,
    Ik ben op zoek naar all mountain skies voor een cursus offpiste techniek die ik in maart ga doen. Mijn lengte is 1.68 m. Iemand toevallig een setje over die hij/ zij zou willen verkopen of uitlenen?
    Ik hoor het graag!
  • SaintUsuge
    Beginner
    SaintUsuge op 1 februari 2015 · 20:56
    Mijn ervaring met zo'n cursus is dat je beter voor een echte freeride ski kunt gaan i.p.v. een compromis. Er worden wat dat betreft genoeg freeride ski's aangeboden waar je wat mee zou kunnen.
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 1 februari 2015 · 21:07
    Off-piste techniek, dan zou ik ook idd minimaal 100 mm onder de voet meenemen in eigen lengte.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • RubZ
    Expert
    RubZ op 1 februari 2015 · 22:10
    Ik heb een heule mooie set van Elan. Tis een allmountain en big mountain ineen. Ook geschikt voor te touren. Ik heb er alleen zelf nu telemarkbindingen op zitten. Maar ik neem aan dat je een skibinding zoekt. Dus hasl ik hem er wel af. Moet je zelf wel wat bindingen scoren .
    Het gaat om een exclusieve elan 1010 140-111-130 maat 183. Ik ben zelf 180cm
    Mocht je interesse hebben mag je de ski zonder binding dus voor175€ van me overkopen.

Zie advertentie voor meer info

http://link.marktplaats.nl/894948894

Mvg ruben
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 1 februari 2015 · 22:47
    Eh, Ruben, heb je de lengte van de topicstarter gelezen😃
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • araa
    Beginner
    araa op 1 februari 2015 · 22:49
    Hi Ruben,
    Bedankt voor je aanbod. Maar deze zijn idd een beetje te groot voor mij.
    Groetjes Anne

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro