Zolderverkoop: o.a. Salomon X-pro 90W 23.0, X-pro 100 24.5

• RichardZ69
    Beginner
    RichardZ69 op 1 februari 2015 路 15:00
    We zijn onze zolder aan het opruimen, wie maakt ons los?

- Nieuwe Salomon X-Pro 100 maat 24.5 met Intution binnenschoenen € 295,-
    - Gebruikte Salomon X-Pro 90 W maar 23.00 met Superfeet zolen, wegens te breed. Bieden vanaf € 125,-
    - Nieuwe Goggle: K2 Photo Phase Vermilion Biopic, bieden vanaf € 40,-
    - Zo goed als nieuwe (paar keer een paar uur op gestaan) witte Nitro Team TLS snowboardboots maat 27.5. € 125,-
    - Legendary Nitro Shogun 163 cm met Burton P1 bindingen. Ouder board, ziet er nog erg netjes uit (bindingen wel flinke gebruikssporen). Ja, wat geef je daar voor?
    - Stevige gevoerde boardbag 166 cm van Burton € 45,-.

Meer foto's beschikbaar. Ook vragen zijn welkom 馃槈

• Rinus
    Tourist
    Rinus op 1 februari 2015 路 17:19
    Heb je een foto van 't board?
  • RichardZ69
    Beginner
    RichardZ69 op 1 februari 2015 路 17:44
    @Rinus: uiteraard, hierbij

• BasV
    Beginner
    BasV op 1 februari 2015 路 20:15
    @RichardZ69 Ik ben op zoek naar men eerste echte off-piste plank, even snel gezocht naar wat andere mensen er over zeggen. Klopt het dat de plank enorm stijf is? Ik ben namelijk niet op zoek naar een extreem stijve plank.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat je er voor wilt hebben en of het dus enigszins in mijn prijsklasse valt. Hij is neem ik aan al redelijk wat jaartjes oud (kan er bijzonder weinig recente info over vinden namelijk)?
  • RichardZ69
    Beginner
    RichardZ69 op 3 februari 2015 路 09:41
    @BasV. Sorry voor mijn late reactie. Ja het board is inderdaad al ouder en redelijk stijf. Hij heeft regelmatig poeder gezien, maar het is inderdaad een stijver camberboard waar je ook heerlijk op kan carven op de piste. Voor € 75,- mag ie weg.
  • BasV
    Beginner
    BasV op 3 februari 2015 路 11:28

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro