Gezocht: BCA Alpine trekkers (misschien toch AT binding?)

• Sparoth
    Beginner
    Sparoth op 9 februari 2015 路 13:33
    Ik kijk al wat langer op dit forum, maar ben hier zelf nog nieuw. Na het lezen van mooie verhalen ben ik mijn kennis en kunde aan het vergroten door verschillende trips en de academy.

Aangezien ik me steeds verder in het terrein begin te bevinden, ben ik geïnteresseerd geraakt om wat tours mogelijk te maken op mijn eigen ski's. Om te kijken in hoeverre ik dit echt mooi vind, ben ik op zoek naar een set trekkers om dit te kunnen doen. Heeft er iemand nog een setje over die ik voor een leuke prijs mag kopen?

Of zeggen jullie vergeet die stap en ga meteen voor een AT binding. Ik denk dat ik op deze ski's (K2 Obsethed 189 cm) geen grote/lange hikes zal gaan maken, maar wellicht is het comfort van een AT binding direct aan te raden.

Verder kan ik voorlopig passende skins lenen, maar als iemand nog passende skins heeft liggen houd ik mij ook aanbevolen!

Als iemand voor mij wat informatie of gear heeft liggen, houd ik mij aanbevolen!
  • edvantijen
    Beginner
    edvantijen op 9 februari 2015 路 19:38
    Heb nog wel een setje trackers liggen en ook op maat gesneden vellen van kohla voor obsethed 189cm (model 2012 117 waste)
    Doe maar een leuk bod en dan zijn ze de jouwe馃槂
    Groeten Edward
    Summer Sucks!
  • Sparoth
    Beginner
    Sparoth op 10 februari 2015 路 13:02
    Heb je een PM gestuurd!
  • edvantijen
    Beginner
    edvantijen op 10 februari 2015 路 14:18
    Pm terug.
    Summer Sucks!
  • Sparoth
    Beginner
    Sparoth op 11 februari 2015 路 19:39
    Gevonden! 馃榾

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro