Japan today..

• Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 10 februari 2015 路 22:49
    ...did not suck!

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 10 februari 2015 路 22:53
    japan neva sucks 馃槈 馃槈 wél rare fukushima-kleuren ...
    sbs roelz
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 10 februari 2015 路 22:55
    Ja, mijn kaartje heeft een beetje problemen denk ik, er gaan nogal wat opnames mis. Misschen omdat het -14 was? Of het kaartje is gewoon naar de knoppen. Of inderdaad, Fukushima in the air!
  • Marco
    Advanced
    Marco op 10 februari 2015 路 23:04
    Je weet dat je er niet op moet klikken en toch doe ik het.... Stom stom stom natuurlijk, maar fuck wat lekker!
    Next year! Next year....
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 10 februari 2015 路 23:04
    maar wél Zupa !!! gvd jaloers !! (zit hier ondertussen wa te knie-sukkelen mor wil eigelek alleen mor volgende week "stail-ist-gail-trainen" mor laaif is er ni ...馃槥 馃槥 grmbl grmbl grmbl)
    sbs roelz
  • sanno
    Tourist
    sanno op 11 februari 2015 路 07:19
    Hmm erg lekker. Dit zijn afdalingen waar je lekker wilt jodelen en gillen, alleen als je dat doet krijg je meteen een enorme hap sneeuw in je mond.馃槷 馃槂

Leek op het weerkaartje gisteren dat het grootste deel van Hokkaido zo rond de -5 zat. -14 is dan toch wel een stap kouder.
    Toerisski
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 11 februari 2015 路 08:15
    Fuuuug. Dat is lekker zeg! Geniet er van!
    White room,Pillow lines,I rule
  • RP
    Advanced
    RP op 11 februari 2015 路 08:41
    Lekker hoor, volle bak pof, geniet!
    Explore the Outdoor!
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 11 februari 2015 路 10:59
    omg ik wil ook naar Japan
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 11 februari 2015 路 11:10
    Nice, waar is dit?
  • Leon
    Beginner
    Leon op 11 februari 2015 路 11:44
    Lekker filmpje. Waar was dat? Ik ben vandaag in Kokusai geweest. Dat suckte ook niet
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 11 februari 2015 路 12:46
    Pfff, lekker hoor
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 11 februari 2015 路 13:05
    Dit was Niseko backcountry, een weg op die achter Moiwa san omhoog loopt en halverwege gesloten is. Daar geparkeerd en vellen onder. (normaliter loopt de weg door over een pas, en de sneeuw is zo hoog opgetast dat je het verkeersbord gewoon kunt aanraken!)

Het had de hele nacht ervoor gesneeuwd, maar het bleek zeer lokaal: Niseko zelf had minder, en Rusutsu had slechts 15 cm gekregen, dus vandaar deze keuze. een hike van 40 minuten voor een gillende afdaling zoals deze, (van vijf minuten totaal) en dat vier keer. Dus eigenlijk twintig minuten gepoederd als je het zo bekijkt. Maar wel elke keer first tracks!

(Trailbreaking in 60 cm pof blijk ik dus niet te kunnen, daar heb ik echte mannen voor nodig... of ik moet de beenspiertjes nog wat meer trainen...)

Een andere optie had kunnen zijn Miimi onsen, waar de weg ook ophoudt, en daar omhoog skinnen, maar terrein daar is wat vlakker en met deze poeder heb je wel wat hellingshoek nodig. Ik schat dat het een goede 70 cm was. -14 gaf mijn kleine thermometertje aan bij de eerste hike omhoog in de ochtend, smiddags was idd een stuk warmer. Als iemand misschien weet hoe die rare verkleuringen op de gopro te verhelpen zijn, houd ik me aanbevolen! (het is een hero2)

Het sneeuwt overigens sinds gisteravond weer en nu nog steeds... 馃榾 馃榾 馃榾 馃榾

[mention="/profile/1568"]@koen[/mention]_djfistel : beterschap met de knie! Dat is balen..
  • Riesvw
    Beginner
    Riesvw op 11 februari 2015 路 13:32
    Dit was Niseko backcountry, een weg op die achter Moiwa san omhoog loopt en halverwege gesloten is. Daar geparkeerd en vellen onder. (normaliter loopt de weg door over een pas, en de sneeuw is zo hoog opgetast dat je het verkeersbord gewoon kunt aanraken!)
    Het had de hele nacht ervoor gesneeuwd, maar het bleek zeer lokaal: Niseko zelf had minder, en Rusutsu had slechts 15 cm gekregen, dus vandaar deze keuze. een hike van 40 minuten voor een gillende afdaling zoals deze, (van vijf minuten totaal) en dat vier keer. Dus eigenlijk twintig minuten gepoederd als je het zo bekijkt. Maar wel elke keer first tracks!
    (Trailbreaking in 60 cm pof blijk ik dus niet te kunnen, daar heb ik echte mannen voor nodig... of ik moet de beenspiertjes nog wat meer trainen...)
    Een andere optie had kunnen zijn Miimi onsen, waar de weg ook ophoudt, en daar omhoog skinnen, maar terrein daar is wat vlakker en met deze poeder heb je wel wat hellingshoek nodig. Ik schat dat het een goede 70 cm was. -14 gaf mijn kleine thermometertje aan bij de eerste hike omhoog in de ochtend, smiddags was idd een stuk warmer. Als iemand misschien weet hoe die rare verkleuringen op de gopro te verhelpen zijn, houd ik me aanbevolen! (het is een hero2)
    Het sneeuwt overigens sinds gisteravond weer en nu nog steeds... 馃榾 馃榾 馃榾 馃榾
    [mention="/profile/1568"][mention=1568]@koen[/mention][/mention]_djfistel : beterschap met de knie! Dat is balen.. Dutchess op 11 feb. 2015 13:05

Man man man wat benijd ik jou en je maten zeg! Laatst een lawinepieper gekocht van een gast die nu ook in Japan zit; zei dat ie kennissen had in Hong Kong en even een weekje poeder ging pakken daar. Ik snap hem wel als ik dit zo zie!
  • poling
    Beginner
    poling op 11 februari 2015 路 16:39
    weer erg lekker @Dutchess
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 12 februari 2015 路 11:32
    Japan today...als in Japan every day 馃槈Wat een fijne beelden!! En zo'n lekker gekleurde outfit doet het ook goed op beeld 馃槂. Geniet ervan!!
  • koeienlap
    Advanced
    koeienlap op 12 februari 2015 路 11:47
    Gaaaf!! en pff wat een pof zeg!!! Een snorkel was geen overbodige luxe geweest馃槈
    WE麓ve got the POWDER
  • Dio
    Advanced
    Dio op 12 februari 2015 路 12:51
    Holy.... :馃槂 SNEEUWBAARD!
    Life is what happens the moment you put your phone away.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro