Ervaring met Folgarida - Madonna di Campiglio?

• Yves
    Advanced
    Yves op 11 februari 2015 · 09:04
    Ik vertrek vrijdag voor een weekje richting Brenta dolomieten. Er is wel wat sneeuwval verwacht eerste dagen, en heb al een optie voor een dagje Passo Tonale mét gids (al gaan de couloirs er door het lawinerisico misschien niet inzitten, het ziet er momenteel in ieder geval niet goed uit).

Iemand ervaring in Folgarida en Madonna di Camiglio zelf. Dat laatste krijgt geen geweldig hoge notering bij de playgrounds, en er staan ook niet echt routes bij. Vindt hier en daar online wel wat treeride filmpjes maar ook weinig betrouwbare topos.

En weet er iemand waar de extra info bij de routes heen is? Vroeger kreeg je nog wat meer geschreven uitleg bij sommige routes (ivm de hike of terugkeeropties bijv.), die vind ik nu niet meer terug.
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 11 februari 2015 · 09:13
    Geen ervaring, maar de Brentagruppe van de Alpenverein heeft een goede en nauwkeurige dekking. Heb m zelf ook veel gebruikt in zomer. Veel plezier in ieder geval!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 11 februari 2015 · 11:37
    Ik ben wel een aantal keer in Folgarida en Madonna geweest. Voor goede freeride zal je toch echt richting Passo Tonale moeten.

Madonna is tussen de pistes nog wel wat te halen, Folgarida is heel matig op freeride gebied.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro