Les Gets (PDS) 23 - 28 februari

• Skotty
    Beginner
    Skotty op 16 februari 2015 · 21:21
    Ben volgende week met de familie een weekje in Les Gets. Het lijkt erop dat we met de neus in de poeder vallen. Zijn er wellicht nog WePowderaars in het gebied (PDS) die een dagje samen willen knallen?

Ben wel eerder in PDS geweest maar houd me aanbevolen voor goede tips over mooie freeride routes (vooral in Les Gets) waar je niet al te ver voor hoeft te klimmen.
    No guts, no glory
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 februari 2015 · 21:40
    Twee weken geleden hebben we ons een dag prima vermaakt in de 'secteur' Mont-Chery, en dan met name in het stukje bos skiers rechts van de TS de la pointe. Niet steil, gewoon leker rausen door het bos tot aan het bully-pad. Als je te ver naar rechts gaat moet je wat hiken of prikken op een langlauf pad
  • Skotty
    Beginner
    Skotty op 16 februari 2015 · 21:58
    Thnx Emmer!
    No guts, no glory
  • pjnijssen
    Advanced
    pjnijssen op 17 februari 2015 · 20:56
    Skotty, ik ben ook met gezin in PdS, wel aan de andere kant (Morgins). Maar als we halverwege afspreken (ergens tussen Avoriaz en Chatel), dan kan ik je wel een en ander aan mooie spots laten zien... Les Gets ken ik niet heel goed, de rest des te beter.
  • Ors
    Advanced
    Ors op 18 februari 2015 · 10:14
    Ik wil gaan knallen als ze vallen, maar vooralsnog zit ik zonder poederbuddies. Als PA13 idd in jullie hoek losgaat dan haak ik graag aan!
    Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
  • Skotty
    Beginner
    Skotty op 18 februari 2015 · 20:45
    @pjnijssen Top! Wij gaan zondag rijden, er wordt voor maandagnacht een flinke bak sneeuw voorspeld. Zullen we voorlopig mikken op dinsdag? Ik stuur je een PM met mijn contact gegevens.
    No guts, no glory
  • Skotty
    Beginner
    Skotty op 18 februari 2015 · 20:48
    @Ors Het ziet er veelbelovend uit! Ik denk dat er wel meer clubjes zullen vertrekken naar de Alpen maar het lijkt me leuk als je bij ons aanhaakt. Wat jij pj?
    No guts, no glory
  • AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 19 februari 2015 · 00:26
    @Skotty ik rijd morgen naar Champery! Wil misschien ook wel halve dag aanhaken (mijn vriendin geeft sochtends les dus ben in de ochtend alleen).

Hoor graag van je!
    Riding on the edge!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 19 februari 2015 · 00:27
    Ik wil gaan knallen als ze vallen, maar vooralsnog zit ik zonder poederbuddies. Als PA13 idd in jullie hoek losgaat dan haak ik graag aan! Ors op 18 feb. 2015 10:14

13 wordt het zuid(west)en
    14 wordt PDS (vanaf dinsdag AAN)
    May the powder be with you.
  • Skotty
    Beginner
    Skotty op 19 februari 2015 · 14:36
    @ AlexanderHurk Gezellig, je hebt PM!
    No guts, no glory
  • Ors
    Advanced
    Ors op 19 februari 2015 · 16:27
    @Skotty thanks voor de invite. Mijn voorkeur gaat voor nu uit naar komend weekend en maandag. Maar die dinsdag meepikken is zo gek nog niet 😃
    Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
  • pjnijssen
    Advanced
    pjnijssen op 19 februari 2015 · 19:59
    Aye aye, kom maar door met de vlokken!

@Skotty: open maar vast een whatsapp groep...
  • Skotty
    Beginner
    Skotty op 23 februari 2015 · 23:12
    Dinsdagochtend 10:15 uur heb ik met PJ afgesproken op de Pointe Des Moisettes (2277m). Er gaat vannacht als het goed is nog een mooi laagje verse pov vallen.
    No guts, no glory

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro