Enkele dagen poeder eten in Myoko Japan

• fritzz
    Tourist
    fritzz op 21 februari 2015 · 10:19

De eerste stop na 2 dagen Tokyo was Myoko. Een gebied dat uit een 5 tal gebieden bestaat dat elk jaar enorm veel sneeuw te pakken krijgt.
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 21 februari 2015 · 10:29
    Wauw! Gave beelden!!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 21 februari 2015 · 12:14
    Myoko rocks!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • VeeT
    Advanced
    VeeT op 21 februari 2015 · 12:52
    [mention="/profile/1156"][mention="/profile/1156"]@fritzz[/mention][/mention]
    Heel dik! Ik ben erg benieuwd wat voor zwenk/veer-arm constructie je op je helm hebt gemonteerd. Ik geloof niet dat ik eerder GoPro beelden heb gezien waarbij de camera op zo een manier beweegt. Erg vet sowieso. Stuur een run in voor Go pro line of the winter! http://lineofthewinter.com/ (ik neem even aan dat je met een Gopro hebt gefilmd). Ze willen unedited, single take runs. Wordt met name gelet op interessante filmhoeken (die punten heb je binnen), belichting, skill etc.

Ik wil ook naar Japan
  • fritzz
    Tourist
    fritzz op 21 februari 2015 · 12:56
    @VeeT dit is idd een zelgemaakte mount die ik al enkele jaren heb, eerst uit pvc buis wat niet werkte nu uit metaal. Maar deze mount is ook reeds uitgebracht door gopro zelf en andere .... Dus tis al gebeurd en zelfs vele beter.... 😃
  • VeeT
    Advanced
    VeeT op 21 februari 2015 · 13:05
    [mention="/profile/1156"][mention=1156]@fritzz[/mention][/mention]
    Ik heb inderdaad wel vaker van die helikopter mounts gezien, maar die draaien alleen maar rond. zoals:
    Die van jou lijkt ook hoog-laag te scharnieren. Geeft wel een erg mooi effect vind ik. Of is het gewoon doordat de metalen constructie wat buigt en veert?
    In ieder geval geslaagde mount
  • Riesvw
    Beginner
    Riesvw op 21 februari 2015 · 15:31
    Shit man, ben het zeker met VeeT eens dat dit een zeer goede kans maakt om te winnen bij Line of the Winter! Dat stuk tussen de bomen terwijl het snoeihard sneeuwt is magisch!
  • RuBeL
    Beginner
    RuBeL op 21 februari 2015 · 15:46
    Lekker filmpje! Vond je mount ook al erg vette beelden opleveren.
    Toevallig plannen om hem in grotere aantallen te gaan maken en verkopen aan wepowderaars? 😃
  • koentjen
    Tourist
    koentjen op 22 februari 2015 · 13:50
    Super dag!! faceshots all day long!! 😃
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 22 februari 2015 · 15:22
    Wauw heel gaaf!!
    Dromen zijn er om te realiseren
  • Karst
    Advanced
    Karst op 22 februari 2015 · 19:01
    lekker
    Smile! Your ridin' pow!!!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro