weer een nieuw safety forum?

• Kingma
    Tourist
    Kingma op 28 februari 2015 · 09:14 when men and mountain meet
  • Kingma
    Tourist
    Kingma op 28 februari 2015 · 09:18
    Goed initiatief van Salomon en Atomic. Wellicht geïnspireerd door de Arc'ademy want daar heb ik verschillende mensen zien rondlopen van Salomon (Chamonix is natuurlijk ook om de hoek van hun hoofdkantoor in Annecy) en het zal niet de eerste keer zijn dat minder creatieve minds binnen de Amer group zich op een idee laten brengen door één van de aangesloten merken die in goede ideeën grossiert. Het doet me ook erg denken aan andere online educatie tools/verzamelplaatsen zoals de WePowder Safety Academy. Ik denk dat het een beter idee zou zijn om al die goede initiatieven zoals die van Ortovox, deze van Salomon en Atomic (oftewel Amer) alsmede het WePowder platform te bundelen. Dan combineer je het beste van alle ideeën! Één ding... mensen en merken moeten over hun ego stappen en echt willen samenwerken vanuit de juiste beweegredenen. En dus niet als kortstondig exclusief marketingmiddel maar om daadwerkelijk the backcountry veiliger te maken. En dan kan je nog steeds een lekker marketing graantje mee pikken.
    when men and mountain meet
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 28 februari 2015 · 09:51
    Goed initiatief van Salomon en Atomic. Wellicht geïnspireerd door de Arc'ademy want daar heb ik verschillende mensen zien rondlopen van Salomon (Chamonix is natuurlijk ook om de hoek van hun hoofdkantoor in Annecy) en het zal niet de eerste keer zijn dat minder creatieve minds binnen de Amer group zich op een idee laten brengen door één van de aangesloten merken die in goede ideeën grossiert rik@xpevents.nl op 28 feb. 2015 09:18

Nee. Het is gebaseerd op de Safety Academy van wePowder. www.wepowderacademy.com
    http://mountainacademy.atomic.com/
    http://mountainacademy.salomon.com/
    May the powder be with you.
  • Kingma
    Tourist
    Kingma op 28 februari 2015 · 10:33
    Dat schreef ik later ook 😉 Dus jullie werken hier aan mee?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 28 februari 2015 · 10:35
    @rik@xpevents.nl, ja. Wij maken 'm.
  • Kingma
    Tourist
    Kingma op 28 februari 2015 · 10:42
    Zie net dat er een stuk van tekst die ik had getypt niet meegenomen was in bericht. Maar later schreef ik dus ook dat het me aan jullie idee en top initiatief doet denken. Mijn punt is eigenlijk dat ik niet geloof in het versplinteren en decentraliseren van dergelijke tools en info (teneinde meer traffic op de pagina van het merk te genereren) maar meer in een centraal platform. Als WePowder dus. Maar als jullie er cash mee verdienen komt het uiteindelijk ook weer ten goede aan dat centrale platform dat WePowder is, dus prima 😉 nu nog WePowder internationaal meer op de kaart krijgen. Succes ermee!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 28 februari 2015 · 11:17
    @Kingma, dank voor het meedenken. Veel van de dingen die je noemt worden al meegenomen in het denkwerk en het verdere ontwerp. Maar dit soort meedenkwerk is altijd fijn. We hopen je eind dit jaar de resultaten te kunnen laten zien of zoveel eerder als mogelijk. 😉
  • Kingma
    Tourist
    Kingma op 28 februari 2015 · 18:52
    als fan van het eerste uur denk ik natuurlijk altijd mee ondanks dat het misschien niet heel origineel is haha

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro