mammut puls geeft ineens ruis.

• Fliert
    Advanced
    Fliert op 28 februari 2015 · 19:41
    Ik heb sinds vandaag ineens het probleem dat mijn mammut pulse ruist als je hem op search zet. Ok vind hij slecht signaal en wijken de waarden en de richting af.
    2 dagen terug in Nederland deed hij het nog. Vandaag na de reis, netjes opgeborgen in de tas, deed hij ineens gek. Hij pikt heel slecht signaal terwijl de andere purper op 20-30m staat.
    nieuwe batterijen al geprobeerd.
    Bij het testen in No ging het ineens ietsje regenen, maar die paar spatjes zouden toch geen kwaad mogen. Een plens sneeuw in je jas en hij is ook wat vochtig.
    Heeft iemand hier ervaring mee of beter nog.. de oplossing. Voor deze week zal ik wel een andere moeten huren want hier in Flaine is er natuurlijk geen mammut dealer.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 28 februari 2015 · 19:56
    Staat ie per ongeluk op analoog?

Het lijkt me niet dat ie door wat spatwater van slag raakt. Zou niet mogen. Wat dat betreft zal hij aan een bepaalde norm voldoen, vergelijkbaar met GPS'en maar dan nog wat beter.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 28 februari 2015 · 22:24
    Ja. Idd. Analoog? Mss ff door je settings gaan?
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 28 februari 2015 · 23:27
    Wat voor ruis? Wit, roze of hagel?
  • Seek2
    Advanced
    Seek2 op 1 maart 2015 · 08:50
    Is gewoon kapot lijkt me. Iets mis met een van de antennes of versterkers of wat het ook zijn mag.
  • Fliert
    Advanced
    Fliert op 2 maart 2015 · 18:19
    Ruis was idd de analoge stand. Maar dan nog hebben beide piepers moeite elkaar te vinden. Dus waarschijnlijk heeft 1 van de 2 een slechte antenne. Beide opsturen dan maar.
    Bedankt voor de feedback.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 2 maart 2015 · 19:12
    Kun je niet beter met een pieper die zeker wel werkt (ik heb er hier drie liggen) wat specifieker kijken waar het probleem zit?
  • Fliert
    Advanced
    Fliert op 2 maart 2015 · 19:48
    Ja, dat zou ook een optie zijn als ik een derde pieper had. Het is nu lastig te bepalen bij welke pieper het probleem ligt.
    Als ze nou in dit gebied een oefenstation hadden..
    Ik ga, terug in Nl, wel bij mk ski service langs in bilthoven en overleg het daar.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro