Gopro 2 doet raar. Wie weet raad?

• Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 3 maart 2015 · 09:16
    Tijdens mijn laatste trip in Hokkaido deed mijn Gopro 2 rare dingen. Meer dan de helft van mijn footage kwam er oranje en blauw flikkerend uit. Ik heb geen idee wat dit veroorzaakt zou kunnen hebben en heb tot nog toe ook online geen vergelijkbaar geval kunnen vinden.

Voor een voorbeeld:

Heeft iemand van jullie dit eerder aan de hand gehad en is er iets aan te doen?

Ik heb halverwege de vakantie de SD kaartjes gewisseld, hopend dat dat het probleem was, maar dat maakte niets uit. Het was ook niet een hele dag die fout ging: soms was er een filmpje goed, dan weer eentje slecht, dan weer twee verpest, enz. enz. Ongeacht of de batterij vol of half leeg was.
    De temperaturen waren tijdens de trip tussen de -5 en -15 graden, maar ik dacht dat dat geen probleem zou moeten zijn. Plus,van twee filmpjes van dezelfde afdaling kort na elkaar was er een verpest, de ander okee. Ik heb geen idee wat het kan zijn... help?
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Hessel
    Beginner
    Hessel op 3 maart 2015 · 16:07
    Lens beslagen?
    Anders geen idee, misschien eens resetten. Zie gopro site.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 3 maart 2015 · 16:41
    Dit is de speciale DJ_Fistel editie Go-Pro, met ingebouwde video effecten. 😃

splitfest.nl

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro