Powder split weekendje in Brandnertal.

• Mario78
    Advanced
    Mario78 op 6 maart 2015 路 19:15
    Een kleine edit van ons splitweekendje in Brandnertal.

Enjoy 馃槈
    Choose your own lines...
  • Yves
    Advanced
    Yves op 6 maart 2015 路 19:27
    Mooi!
  • FlorisAanstoot
    Advanced
    FlorisAanstoot op 6 maart 2015 路 20:01
    Leuke edit, wel een beetje jammer dat één van jullie zonder rugzak onderweg is ......
  • Mario78
    Advanced
    Mario78 op 7 maart 2015 路 16:11
    Ik weet het..maar de hellingshoek zat mooi binnen de tolerantie + tussen de bomen en men board maatje board dan het liefst zonder...
    Choose your own lines...
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 7 maart 2015 路 17:37
    Zeker vet in elkaar gezet! En zoals @FlorisAanstoot al noemt... Vind 'het liefst zonder' een non-argument, helemaal als je de zin er in edit bij de aftiteling. Afgezien daarvan, erg gaaf!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 7 maart 2015 路 18:45
    Wat de rest al heeft gezegd.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 7 maart 2015 路 19:51
    Mooi filmpje! Ziet er uit als een topdag.
    splitfest.nl
  • Rob64
    Advanced
    Rob64 op 7 maart 2015 路 20:58
    Mooi filmpje, maaruh, je poedermaatje zonder rugzak, wil zeggen dat als er iets gebeurt hij jou niet kan uitgraven.
    Een pieper neem je voor jezelf mee, zodat je gevonden kunt worden (en ja je kunt ook zoeken). Sonde en schop neem je mee om een ander te helpen/redden. Het zegt dus iets als je poedermaatje geen spullen meeneemt.....(citaat: hij board het lieft zonder..)
  • Mario78
    Advanced
    Mario78 op 7 maart 2015 路 23:47
    Ons groepje telde 4 man..2boarders en 2 skiërs, deze zijn er niet mee in verwerkt omdat we een board filmke wouden maken...iedereen had een bieper op. De skiërs hadden alles mee, net als ik.. Als het alleen wij 2 waren geweest dan had ik nooit akkoord gegaan. Maar de opmerking is terecht, volgende keer geen uitzondering meer..
    Choose your own lines...
  • Rob64
    Advanced
    Rob64 op 8 maart 2015 路 11:03
    @marin78, Dank voor je toelichting, deze uitleg maakt het completer, ik was in de veronderstelling dat je met 2 boarders was waarvan een geen zin had zijn spullen mee te nemen.
  • snah
    Expert
    snah op 9 maart 2015 路 16:29
    .....enneh.....ze vellen........?
    Let's ride...:)
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 9 maart 2015 路 23:05
    naaaiznaaaiznaaaiz ; goe in mekaar gestoken !!! 馃槂 馃槂
    sbs roelz
  • thijzer
    Beginner
    thijzer op 10 maart 2015 路 19:18
    @Mario78 Heb je daar wat mooie runs gevonden en waar precies dan? Ga er dit weekend heen, geen powdertrip maar als we nog een paar poedermeters kunnen meenenemen gaan we dat niet laten.
  • Mario78
    Advanced
    Mario78 op 11 maart 2015 路 06:46
    Ik ben bang dat je daar inderdaad geen poeder meer gaat vinden. Wij waren daar net na een goede dumb geweest..zaterdag was super..zondag was het al veel warmer en na de middag had je pap..dan is het nog eens beginnen regenen en was de sneeuw helemaal weg in het dal..in ieder geval hebben wij ons vooral bezig gehouden met de rechterzijde van het gebiedje..daar hebben we de mooiste runs gevonden tussen de bomen 馃槈 linkerzijde had ook mooie opties maar hier was alles al zwaar verspoord! Have fun 馃槈
    Choose your own lines...

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro