Oakley Airbrake versus Smith I/OX

• Claudio
    Beginner
    Claudio op 7 maart 2015 路 10:24
    Ik ga een nieuwe goggle kopen met de mogelijkheid om lenzen te wisselen. Ik wil een keuze maken tussen de Oakley Airbrake en de Smith I/OX. Wie heeft ervaring / advies voor me met genoemde goggels?
    Claudio
  • Yorran
    Beginner
    Yorran op 7 maart 2015 路 10:43
    Hi Claudio,

Ik gebruik nu 2 seizoenen de Smith I/OX en ben er zeer over te spreken, zeker in combi met een Smith helm, welke dat is durf ik niet uit m'n hoofd te zeggen. Kan het als ik thuis ben zo opzoeken. Bril sluit goed aan, en zodra je de eerste keer de lens heb gewisseld, gaat het heel makkelijk en snel (ik was de eerste keer bang dat ik het fout deed).
    Over de genoemde Oakley goggle heb ik geen mening. Ik ben in ieder geval een Smith fan geworden 馃槂
  • Claudio
    Beginner
    Claudio op 7 maart 2015 路 11:02
    Dank voor je reactie. Bij de Smith zou ik kiezen tussen een Gold Sol-X Mirror en een Red Sol-X Mirror lens. Welke lens heb jij?
    Claudio
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 7 maart 2015 路 12:01
    Hier ook zeer tevreden over Smith I/OX in combinatie met Red Sol-X en Red Sensor
  • Doekej
    Advanced
    Doekej op 7 maart 2015 路 12:04
    Ik gebruik inmiddels al enkele seizoenen de airbrake. Ik vind het echt een super systeem en ben met het wisselen altijd in enkele seconden weer klaar. Het is een grote bril waardoor ik een breed zichtveld hou. Heb nog vrijwel nooit beslagen lenzen gekregen bij dit model.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro