PA#18 - We zijn nog op zoek naar één iemand!

• TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 12 maart 2015 · 13:48
    Hoi!

Er is vrij spontaan een kleine groep WePowderaars bij elkaar gekomen die nog even optimaal willen genieten van PA#18. We hebben nog één plekje over in de auto.

Details:
    - Zaterdagavond (nacht) heen, zondagochtend daar.
    - Zondag t/m dinsdag alles versporen wat we tegenkomen. Hele berg door midden skiën.
    - Misschien woendag nog, als het niet te warm is (maar we vertrouwen Morris' voorspellingen natuurlijk).
    - De groep nu is jong (24-33), heeft veel ervaring, houdt van snelheid, klifjes, eet in de lift en heeft goede kennis. Zou fijn zijn als je daar in past, maar we staan overal voor open.

Stuur een berichtje naar mij, laat hier een bericht achter, of bel me (06 twee vijf 410 8 twee nul).

Wie-o-wie wil!
  • evan
    Advanced
    evan op 12 maart 2015 · 21:08
    Kom op, skihelden! Of zijn jullie allemaal bij Hardpackbaas in Goldeck?
  • 49
    Advanced
    49 op 12 maart 2015 · 23:14
    naar alagna?
    montagna bianca, ti amo
  • evan
    Advanced
    evan op 12 maart 2015 · 23:28
    @49, zou kunnen. Denk je dat de verbinding naar Gressoney open blijft?
  • 49
    Advanced
    49 op 12 maart 2015 · 23:48
    @evan onvoorspelbaar, ik heb beide meegemaakt. De bossen boven Alagna zijn echter wel veel groter dan wat we met @meteomorris hebben verkend. Bij #PA12 was de verbinding één dag gesloten.

Het zou best kunnen dat Alagna weer meer sneeuw krijgt dan Gressoney, net als bij #PA12 toen Alagna 80-100cm kreeg en Gressoney 40cm. Misschien kan @meteomorris hier morgen zijn visie over geven , zal de aanvoer van de Monte Rosa vooral veel oost in zich hebben of toch ook veel zuid?
    montagna bianca, ti amo
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 13 maart 2015 · 07:33
    @evan, Alagna krijgt weer het meeste. Als in echt heel veel. Update staat live
    May the powder be with you.
  • popski
    Expert
    popski op 13 maart 2015 · 08:02
    Ik zou eventueel deze middag al kunnen vertrekken en maandagavond terug.
    Heb nog 2 plaatsen in de wagen.
  • popski
    Expert
    popski op 13 maart 2015 · 08:42
    Ik zou eventueel deze namiddag al kunnen vertrekken en maandagavond terug.
    Heb nog 2 plaatsen in de wagen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro