Tripreport PA #1 - Dichtbij huis

• Ricky_pow
    Advanced
    Ricky_pow op 12 maart 2015 路 22:38
    Hallo mannen en vrouwendieren,

Tijd niet op oa partyflock geweest maar hierbij nog een (verlaat) tripreport van PA#1. Ben een tijdje uit de running geweest (opname in een kliniek). Daardoor geen toegang tot internet maar nu dus alsnog. Enjoy!

==
    Eindelijk was het weer eens zover! Wat had ik hier lang op gewacht. De zomer ben ik aardig doorgekomen, festivalletje hier, festivalletje daar. BBQ met vrienden, feestjes op het strand, weekje Lloret de Mar. Prima vermaakt dus.

Maar eindelijk was daar dan vorige week het verlossende woord van onze goeroe @MethadonMorris. Zijn woorden: Be prepared, dit weekend gaat DIK worden. Het is AAN!

Volgens de laatste voorspellingen en geruchten zou er in de loop van donderdagnacht een grote 40 foots container in Rotterdam aankomen met verse poeder uit Colombia. De echte shit dus! Dit alert zou echter wel wat complex worden aangezien het zo maar eens zou kunnen zijn dat de douane en narcoticabrigade wat roet in het eten zouden kunnen gaan gooien. Het devies was dan ook om er snel bij te zijn zodat je first shots kon scoren.

Na een rondje bellen en whatsappen met mijn vaste trip maatjes kwamen we al snel tot de conclusie dat we dit alert gewoon aan moesten grijpen. Het was immers al zo lang geleden dat wij echt een keer geknald hebben. Plannen waren daarom snel gesmeed: donderdagavond zouden we voor een hit-and-run naar Rotterdam rijden, vrijdag zouden we rustig aan doen om een beetje in te komen, zaterdag zouden we voluit gaan en zondag zouden we kijken of we de restjes nog op konden maken.

Donderdagmiddag stond ik al te stuiteren. Ik werk in een magazijn op de heftruck en was de hele dag niet te houden. Zoveel adrenaline was er zich in mijn lichaam aan het opbouwen, niet normaal. Mn baas vroeg nog wat ik ging doen. Wijs als ik ben heb ik maar niets gezegd. Immers, ik zou maandag goed verrot zijn en me messchien wel ziek melden.

Donderdag 22:30 stipt staat mn maatje Dave voor de deur. Ik pak mn heuptasje en snel nog wat briefjes van 100 en stap bij hem in de auto. Ideaal want hij heeft een tankpas van de zaak (lees: valse kentekenplaten) dus de reis was gratis. Snel nog even langs de Mac om de inwendige mens te plezieren en daarna met 135 over de snelweg naar de haven van Rotterdam. De reis ging voorspoedig en we kwamen daar denk na 1,5 uur aan. Met name het laatste stuk toen we door de tunnel kwamen zagen we steeds meer vrachtwagens met containers erop ons tegemoet rijden. STOKED!!!!!1 Dit zou EPIC worden. Nog even een klein tunneltje door en hoppa,,,!

Eindelijk draaien we het haventerrein op. Rijen containers, overal waar je kijkt! Soms tot wel 8 meter hoog. We rijden langs muren van containers. Gelukkig is de weg goed vrij dus gaat alles vlot. We rijden een paar rondjes, ieder rondje was anders.

Via een mannetje die ik van een eerdere trip ken kwamen we in contact met Wesley. Hij was op de hoogte van alle ins-and-outs van dit terrein en vertelde ons precies waar we moesten zijn. Een kaart van het gebied hadden we niet nodig. Alles was zeer toegankelijk, zeker met de tips van Wesley.

En daar stond ie dan. Wat een beauty. Donker blauw met grote, witte letters MAERSK erop. Zo vet, we waren de eerste dus wij hadden de eerste keuze.
    Over de deal zelf kan en mag ik eigenlijk niets zeggen. Dit is echt een secret dus ik wil geen gezeur hebben met de locals daar. En als ik iets zeg moet ik je doden maar ik heb geen zin om weer al die troep op te ruimen. 1x nooit meer…

Om 03:30 was ik weer thuis met mijn maatje. We hadden denk zo'n 30 gram gehaald. Dat zou meer dan genoeg moeten zijn voor dit weekend. Ik groet mn maatje en we spreken een tijd af voor vrijdag. Ik duik snel mn bed in alleen slapen lukt haast niet. Ik ben helemaal hyper. Morgen eindelijk de eerste lijnen van het winterseizoen!

[VRIJDAG]
    Zoals gezegd zouden we vrijdag rustig aan doen. We besloten daarom niet ver te rijden en gingen met wat vrienden naar Club Lite in Amsterdam.. Ook hier kwamen we als eerste aan. Ideaal als je vroeg bent. Nergens een rij te bekennen, snel een kaartje gekocht aan de kassa en we waren dan ook snel binnen. Bij de kassa nog wel even het safety bericht gechecked. Er schijnt wat witte heroïne verkocht te worden voor cocaïne maar omdat we onze eigen shit mee hebben hoeven we ons nergens zorgen over te maken. Deze shit is AAN!

We komen langzaam een beetje in het ritme. We hakken wat wodka's achterover en komen steeds meer in de flow. Het wordt ook steeds drukker maar als we eens goed om ons heen kijken en gaan tellen komen we op niet meer dan 12 heavy-users. Hoe chill!
    Om 02:00 beginnen we ons door alle wodka's toch wat duf te voelen. We besluiten om even een korte break te nemen en de eerste nif te nemen.
    We weten een wc te scoren waar we in alle rust ons even kunnen terugtrekken. Ik neem een eerste nif. Hoppa! Kledder! BAM! Niet normaal, goed spul dit zeg! @MethadonMorris heeft het wederom weer bij het goede eind!

Ik voel me helemaal top. Super scherp. Vol energie. Stoked, heel erg stoked. De ritjes naar Lala-land zijn nog best lang. Gemiddeld duurt de echte piek zo'n 30 minuten en daarna zwakt het wat af.

Dit ritme houden een kleine drie uurtjes vast en gaat niet vervelen. Kleine nif, ca 45 minuten stoked, wodka, beetje dansen, en het ritueel herhalen. Ideaal.

Rond een uur of 06:00 vind ik het mooi geweest en ga ik op huis aan. Morgen gaan we echt knallen!

[ZATERDAG!!]
    Jaja, de zaterdag. Geen wilde plannen voor wat betreft feestjes. Vandaag gaan we ons bij vermaken bij een feestje thuis bij een vriend. Vaak zijn dat toch wel de mooiste dagen.

We komen vroeg aan bij Donny. Er is nog helemaal niemand, hoe chill! Hij heeft al wat stoelen in een kringetje gezet en we gaan gelijk zitten. First Chair! Hoe bruut. Dit pakt niemand ons meer af.

Geleidelijk wordt het wat drukker maar geen gekke hoeveelheden mensen. Alles is chill, iedereen blij. Overal happy faces! De avond gaat zo lekker in een gestaag gangetje voorbij. Een blowtje hier, nifje coke daar. We zien iemand ongeteste XTC gebruiken, wat een toerist. We willen hem nog waarschuwen; safety first. Maar ja, je blijft bezig...

Ik denk dat het inmiddels een uur of 03:30 is. Ineens spotten we twee vette lijnen verderop op een tafel. Man man man! Dat we die nog niet eerder hadden zien liggen. En ze lagen er zo maagdelijk bij! Bizar dat niemand van de aanwezigen het nog opgevallen was. Of zou dit misschien een teken zijn dat er iets niet helemaal in orde was. Zou het soms een gevaarlijke lijn zijn? Kan me haast niet voorstellen want hier was immers nog nooit iets gebeurd.

Na een korte check van de situatie besluiten we er vol voor te gaan. We hiken een klein stukje naar de tafel maar zijn er eigenlijk zo.
    We doen even rock-paper-scissors, Dave wint en mag als eerst. Hij gaat voor de meest dikke lijn rechts. Ik ga dus automatisch voor links. Dave wil eigenlijk meteen knallen. Waarom ook niet. Hij straight lined hem direct tot aan het eind. Wow! dit hadden we moeten filmen op de GoPro.

Op een of andere manier krijg ik als ik high ben altijd de behoefte om engels te gaan praten. Mn maatjes vinden dat mateloos anoying maar dat is jammer voor ze. Vooral Peter en Cliff. Maar die twee zijn ook zo gek als een deur.

Op een gegeven moment gaat Peter naar Cliff toe. Staat voor hem, loopt even terug, neemt een korte aanloop, springt op zn nek en wat denk je? Hij springt er meteen weer af en dropt zo van Cliff af... ! Het moet niet gekker worden…

Sarah en Kelly hebben een ander spelletje ontdekt. Ze verzamelen alle kussen in het huis, leggen die op de grond en springen zo van pillow naar pilot. Soms pakken ze een kussen en knuffelen ze ermee. Pillow hugging noemen ze dat…Of hukken, of hukken….weet ik het! Ik denk dat ze xtc genomen hebben en daardoor extra knuffelig zijn…Gek van die wijven.

Na een paar flinke lijken zijn we flink knackered. Maar hoe vet! Dit spul is zo goed dat we af en toe wat hallucineerden. We zagen op een gegeven moment gewoon een kabouter door de kamer lopen! Hij leek een beetje op deze kerel:

'

Omdat alles best hard insloeg besloten we de scherpe randjes er af te halen met wat GHB. Dave had gelukkig een thermosfles met verse, warme GHB meegenomen die hij vanmiddag had klaar gemaakt. Echt top, Dave, is altijd op alles voorbereid.

Pffff…maar toen gebeurde het. Uit het niets een doffe klap. BAM. Ik hoorde nog wat scheuren maar daarna ging het licht uit. Ik kan me weinig meer herinneren want alles werd zwart en donker om mij heen. Rond 05:15 kwam ik rillend bij mijn positieven, beetje onderkoeld misschien. Die GHB was toch iets te veel van het goede waardoor ik out ging. Met mij kop tegen de tafel. Zo'n klein klote stenen tafeltje die net boven alle andere meubels uit stak. Mn shirt bleef hangen en was half van mijn lichaam gescheurd. Een dikke bult op mn kop maar gelukkig geen bloed. Volgende keer weet ik het zeker. Ik doe een helm op. Ik heb nog zo'n bierhelm dus die is nog eens handig ook. Zo'n slangetje erop dat je lucht kan halen of bier kunt slurpen.

[ZONDAG...]
    De zondag waren we eigenlijk zo verrot dat we geen zin meer hadden in liepen shit ouwe. We besloten rustig aan te doen en ons in een mellow omgeving op te houden met een blowtje.

Ik had nog wat achter de hand gehouden van een eerdere oogst dit jaar. Dat kwam mooi van pas! Sterke WietPowder met THC korrels zo groot als sneeuwvlokken. Goed spul om de zondag mee door te komen. Eigenlijk hebben we niets bijzonder gedaan. Een beetje blowen, slap ouwe-hoeren. Heerlijk!

WietPowder...ya man!

Verder weet ik niet meer hoe alles afgelopen is. Ik weet wel wat ik wasted was. De terugreis herinner ik mij niets meer van. Dus zal het weekend wel geslaagd zijn.

In de afgelopen maanden ben ik dus opgenomen in een kliniek waar ik een cursus heb gevolgd. SSC module 1. Serieuze Snuiver van Cocaine. Hier leer je om wat voorzichtiger met je cocaïne gebruik om te gaan. Volgend jaar staat de tweede module op de planning. Maar daar moet ik eerst wat meer voor gaan sparen en wat meer eigen ervaring gaan opdoen.

Hoop dat jullie van mn verslag hebben genoten!
    Snuif Safe!

Ricky
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 13 maart 2015 路 04:38
    馃構 馃構 馃構 Snuif ze!!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • ieism
    Tourist
    ieism op 13 maart 2015 路 06:24
    Kijk, grote lijnen. Daar houden we van!

Dank voor het delen Ricky!
    splitfest.nl
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 13 maart 2015 路 08:12
    LOL #ikmoetmezelfevenoprapen
  • Steef
    Advanced
    Steef op 13 maart 2015 路 09:00
    Ghehehe ik wil wel een keer met je mee op trip!
    Every turn is a sign of weakness
  • RP
    Advanced
    RP op 13 maart 2015 路 10:02
    Haha, top
    Explore the Outdoor!
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 13 maart 2015 路 10:21
    Hahaha....De stoke spat ervan af 馃槂.
  • BasV
    Beginner
    BasV op 13 maart 2015 路 11:08
    Hahaha, fijn dat je na je revalidatie toch nog wat mooie lijnen hebt kunnen pakken!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 13 maart 2015 路 11:46
    Rehab is ook revalidatie 馃槈

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro