Template voor Atomic/Salomon DEMO binding

• MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 13 maart 2015 · 21:40
    Ik ben opzoek naar een template voor een salomon/atomic demo binding. Via de normale template bronnen kan ik deze niet vinden. De neus is het zelfde als de normale bindingen van salomon, maar de hak heeft 6 schroeven ipv 4. Het gaat om precies te zijn om een Atomic FFG 14.

Thanks alvast!
    One step at a time.
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 14 maart 2015 · 11:39
    MK heeft er eentje liggen.
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 16 maart 2015 · 10:20
    Heb er eentje gevonden! Thanks voor de suggestie!

Is er nog misschien iemand die een salomon 130mm stopper voor een 90mm wilt ruilen?
    One step at a time.
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 16 maart 2015 · 13:20
    Oeps, was niet helemaal duidelijk. Ik heb een 130mm en zoek een 90mm. Maar heb voor de 130mm al een bestemming. Iemand die nog een 90mm of 100mm wil verkopen?
    One step at a time.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 maart 2015 · 13:37
    @MickeydeHaas 90 of 100mm, daar heeft MKskiservice wel een bak vol van liggen en dat hoeft niet zoveel te kosten, als er al kosten aan verbonden zijn.
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 16 maart 2015 · 14:32
    Hmm, ben bang dat ik zoals gewoonlijk bij MK met meer dan alleen wat stoppers weer naar huis ga....😃 Ik ga ff checke of zij wat hebbon.
    One step at a time.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 maart 2015 · 14:48
    Je zou je portemonnee thuis kunnen laten, hoewel dat bij mij geen garantie biedt dat ik met lege handen en zonder financieringsconstructie thuiskom. 😞 😃

Stuur anders je moeder. 😀

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro