ervaringen met Head REV 90

• bergenzee
    Beginner
    bergenzee op 21 maart 2015 · 20:18
    Ik ben op zoek naar andere ski's en heb de Head REV 90 op het oog maar ik hoor graag ervaringen met deze ski's.
    Ik ben een vrouw van 50 maar ski niet als een muts 😃 , ben een technische goede skier, hou ervan om op de piste pittig te skien. Off-piste ben ik voorzichtiger al heb ik vorige week Val Mezdi geskied waarvan het eerste stuk een kleine 40 graden is.
    Ik ben 173 groot, 68 kilo en zo'n 30 jaar ski-ervaring met meerdere weken per jaar. Ik heb iedere winter skilessen op de baan omdat ik het leuk vind om beter te gaan skien.
    Ik heb vorige week met veel plezier op Head Supershape Titans geskied maar zoek een iets bredere ski (85-90 mm} waar ik toerbindingen en vellen bij kan gebruiken. De Titans bevallen me vooral omdat het een wat stijvere ski is die met techniek en tempo geskied kan worden.

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met. REV 90 en dan vooral qua stabiliteit (gaan ze makkelijk door sneeuwhopen heen), draaivermogen en snelheid. Zou je ze mij aanraden zodat ik kan ontwikkelen op off-piste gebied?
    En welke lengte zou je me aanraden? Ik twijfel tussen 163 en 170.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro