Cuts for Glory 2015 - Niels Brack

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 22 maart 2015 · 17:28
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 22 maart 2015 · 20:32
    Ik zie toch redelijk wat mensen poederen zonder gear in deze edit, tenminste ik zie geen rugzak en veronderstel dat ze dan ook geen sonde/schep in hun binnenzak hebben.
    Work hard, play harder
  • Neorej
    Tourist
    Neorej op 22 maart 2015 · 21:35
    Ik zie toch redelijk wat mensen poederen zonder gear in deze edit, tenminste ik zie geen rugzak en veronderstel dat ze dan ook geen sonde/schep in hun binnenzak hebben. P@bz op 22 mrt. 2015 20:32

Daarom doet hij misschien mee... Om die rugzak te winnen.
    Atomic
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 22 maart 2015 · 23:10
    Ik zie toch redelijk wat mensen poederen zonder gear in deze edit, tenminste ik zie geen rugzak en veronderstel dat ze dan ook geen sonde/schep in hun binnenzak hebben. P@bz op 22 mrt. 2015 20:32
    Daarom doet hij misschien mee... Om die rugzak te winnen. Neorej op 22 mrt. 2015 21:35

[start rant]
    Ja..want eerst een airbag, dan een 3-eenheid en dan een stel hersenen toch?

Erg jammer dit en verbaas me er enigzins over dat dit filmpje wordt geplaatst. Ik ga nu snel alle andere edits bekijken zodat het qua 'stemmen' weer gelijk is..want deze edit verdient mijn 'stem' / view absoluut niet..
    Mocht Niels winnen, ruil je je airbag in voor safety academy modules?
    [/end rant]
  • Niels_Brack
    Tourist
    Niels_Brack op 29 maart 2015 · 03:25
    @fabergé , ik ben me zeker bewust van het safety equipment dat ik niet bij me heb.
    Maar voor een student is het financieel niet vanzelfsprekend om alle gear zomaar even aan te kopen.
    Dit was dus de uitgelezen kans om het kostenplaatje te doen dalen.
    Bedankt dat ik daarom zomaar als 'not done' en hersenloos afgeschilderd ben.

Met vriendelijke groeten
    Niels
  • RalfLins
    Beginner
    RalfLins op 29 maart 2015 · 09:51
    @niels_brack, niet om het een of het ander, maar huren behoort ook zeker tot de mogelijkheden.. En is totaal niet prijzig.
    Life is short, ride a board!
  • PieterBeirnaert
    Beginner
    PieterBeirnaert op 29 maart 2015 · 12:11
    Tegenwoordig kan je een 3-eenheid kopen voor minder dan een skipas.
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 29 maart 2015 · 18:00
    @Niels_Brack Ik ben zelf ook student.. Safety is een keuze? Safety gaat voor gopro? Huren?
    'Bedankt dat ik daarom zomaar als 'not done' en hersenloos afgeschilderd ben.' Jij bent verantwoordelijk voor je keuzes en gedrag. Jij hebt er voor gekozen het online te zetten.
  • Niels_Brack
    Tourist
    Niels_Brack op 4 april 2015 · 14:20
    Ik stel vast dat een airbag (begrijpelijk) als 'regel' geïmplementeerd wordt in plaats van als hype. Maar huren is zeker een optie waar ik nog niet bij stil gestaan heb.

Ook laat ik je graag weten dat op 2 shots na, alles op de piste gebeurde. (Zoek even de sneeuwval van eind januari, begin februari op, dan begrijp je direct waarom...)
    Wanneer een piste, en de enige lift die het bereikbaar maakt, geopend is vermoed ik dat deze gecheckt is en als veilig bestempeld is.

Voor de avonturen buiten de piste was er steeds de raadpleging van de sécurité des pistes.
    Om één en ander nog recht te zetten: die gopro is niet eens van mij en hadden wij wel degelijk 2 scheppen bij.

En versta me heus niet verkeerd, ik krijg graag, al dan niet negatieve, feedback.
    Maar laat die dan komen uit een hoek die effectief weet wat we gedaan hebben, en welke achtergrond ik heb. 😉
  • evan
    Advanced
    evan op 4 april 2015 · 18:09
    Opmerkelijk dat je wepowder kent, graag een rugzak met airbag wilt hebben, maar je verder nog niet in veiligheid buiten de piste hebt verdiept. Misschien moet je de inleiding van de eerste module van de Safety Academy eens lezen; dat neemt wellicht al wat misverstanden weg.
    http://www.wepowderacademy.com/nl/chapter/17
    Wat jij en je skimaatjes doen, moeten jullie vooral zelf bepalen, maar bedenk wel dat je met een schep, maar zonder sonde en pieper lang kunt blijven graven als je niet weet waar je moet beginnen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro