Tirol 3-6 april; wie gaat er mee?

• Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 22 maart 2015 · 22:02
    Er ligt nog zat sneeuw (en er valt nog steeds wat bij), er is een lang paasweekend op komst en de winterbanden zitten nog onder de auto. Ik wil wel een mooie seizoensafsluiter. Wie doet er mee?

Ik had bedacht weg te rijden in de avond van donderdag 2 april (tegen middernacht), vrijdag lekker skiën en 's middags inchecken, zaterdag en zondag lekker skiën uiteraard, maandag uitchecken, de hele dag nog skiën en aan het eind van de middag weer terugrijden naar Nederland. Dus: vier dagen skiën, drie overnachtingen.

Het gaat niet om een pure poedertrip, maar als de omstandigheden en het gezelschap het toestaan, ga ik graag off-piste.

Wat mij betreft kiezen we een gebied in Tirol waar nog meer dan 100 km piste open is. Met wat anderen van Wintersporters.nl zitten we te kijken in Obergurgl. Tirol heeft de voorkeur, want is niet te ver rijden en ik heb nog een geldige Tirol Snow Card (scheelt weer in de kosten).

Ik ben een ervaren skiër. Alle kleuren piste, soms knallen, soms cruisen. Ook off-piste als de condities en het gezelschap het toelaten. Lekker van de eerste tot de laatste lift in de sneeuw. Après-ski vind ik niet boeiend, hoewel een biertje/wijntje na het douchen en omkleden me altijd goed smaakt.
    Ik vind het prima om last-minute te kiezen waar we heen gaan. Qua accommodatie ben ik voor budget-vriendelijk (liefst appartement, Airbnb of zoiets, mag ook in dorpje verderop zijn).

Interesse? Stuur me een PB.
    Vragen? Stel ze hier.
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 24 maart 2015 · 15:21
    Hmmm het is nog ver weg. Maar misschien wordt het toch een poedertripje....

Niemand geïnteresseerd?
    gigiski.com | deskiclub.nl

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro