Ski- en winterkampeer trip Canada BC 2015/2016

• The_O
    Tourist
    The_O op 25 maart 2015 · 23:09
    Tochtgenoten gezocht voor een 2 weekse trip Canada BC volgende winter (2015/2016).
    Dit jaar en in 2012 leuke roadtrips gedaan, volgende toer zoek ik het deels avontuurlijker.

Voorstel is om 50% van de tijd 2-3 skiresorts te bezoeken en de ander 50% 1 of 2 trips buiten skiresorts. Overnachtingen zullen in het laatste geval plaatsvinden in tenten en/of Backcountry hutten.

Moeilijkheidsgraad wat afdalingen betreft buiten de resorts zal wat mij betreft zeer laag zijn (Mellow!!) dus het is wat dat betreft zeker geen extreme aangelegenheid. Daarnaast bestaat de optie om lokale gidsen in te schakelen.

Belangrijkste is dat je sportief, avontuurlijk en flexibel bent. Het gaat buiten skiresorts meer om beleving in de Canadese natuur dan het scoren van afdalingen. De dubbel zwarte afdalingen zoeken we wel binnen uitdagende skiresorts hier op.

Minimale aantal deelnemers 3 max 6/7. De periode dat we gaan bepalen we later dit jaar eventueel in combi met bijeenkomst.

Lees ook even mijn profiel en stuur PM als je interesse hebt.

Groet., Theo
    And Also The Trees

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro