Paaspoedertrip

• RalfLins
    Beginner
    RalfLins op 30 maart 2015 · 08:45
    Aanstaande vrijdagavond vertrek ik samen met @erikvanbilsen richting een poederspot! Idee is om zaterdag, zondag en maandag te poederen en aansluitend op maandag terug te rijden. (Dinsdag moet er namelijk weer gewerkt worden)

Zijn beide uitgerust met een 3-eenheid en kennis verkregen d.m.v. Safety Academy en Off-pistetraining met Epique afgelopen november.

We zijn in bezit van een auto (diesel) + skikoffer. Hebben eventueel 2 / 3 plaatsen vrij.
    Vertrek vanuit regio Weert/Roermond (Limburg)
    Life is short, ride a board!
  • marco1862
    Advanced
    marco1862 op 30 maart 2015 · 11:45
    Ha Ralf, klinkt goed ik ga graag mee. ik stuur je wel ff een pm met mijn nummer en mail.

Groeten, Marco
  • Sten
    Advanced
    Sten op 30 maart 2015 · 13:13
    PB gestuurd, kan ook mee Paaspoederen, heb een auto
    Wat doe ik nog op kantoor
  • henwildie
    Advanced
    henwildie op 30 maart 2015 · 14:37
    Ik zou graag woensdag eind middag/begin avond vertrekken. En dan maandag terug. Ben vooralsnog in mn remi 😃 Mensen die deze dagen kunnen/willen?

3 eenheid, lawine 2, 1987
    Pistes, zijn dat niet die platgereden stukken tussen de poeder?
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 30 maart 2015 · 15:59
    Ik ga met een paar van Wintersporters.nl woensdagavond weg (Ötztal) en maandag in de middag weer terug. Heel misschien 1 plaats vrij, even navragen...
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • RalfLins
    Beginner
    RalfLins op 3 april 2015 · 07:43
    Voor degene die nog een lift zoeken. Vanavond om 23.00 uur rijden we aan naar Montafon. We zullen maandag na het boarden terug naar Nederland rijden.
    Life is short, ride a board!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 3 april 2015 · 08:47
    @VeeT, hier moet je toch een lift kunnen scoren 😉
    May the powder be with you.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro