Ga je mee freeriden in Kaprun in de meivakantie?(beginner)

• Janine_
    Beginner
    Janine_ op 31 maart 2015 路 15:22
    Wil jij net als ik beginnen met freeriden?

Ik speel al een tijdje met de gedachte om te gaan freeriden maar wel veilig en gecontroleerd. Randjes langs de piste neem ik mee en soms ook een beetje meer maar echt met een opblaasrugzak/pieper/sonde op stap zonder echt te weten wat je moet doen in een noodsituatie doe ik liever niet! Ik ga nu al een aantal jaartjes minimaal 3x per jaar op wintersport maar ben de pistes nu wel een beetje zat, dus vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging!

Datum 2 tot en met 9 mei
    Zes dagen Freeride training onder leiding van een gids.
    Zesdaagse liftpas.
    Praktijk en theorie sneeuw- en lawinekunde.
    Zeven overnachtingen op basis van halfpension (ontbijt en diner).
    Wellness
    Kosten: € 850,- p.p.
    Kom je met meer dan vier personen als groep: € 795,- p.p.

Wie heeft er zin om met mij een kamer en de reis te delen?
    Ik woon in Amsterdam, snowboard nu een aantal jaartjes en kan ook een beetje voorruit op de skietjes. Als het sneeuwt gaat mijn hartje sneller kloppen en na st Francois du Longchamp, Wilderkaiser Brixental en Kaltenbach smaakt het toch nog naar meer!
    In het dagelijks leven werk ik voor de gemeente Amsterdam, geef ik 3x per week spinningles en werk als fitnessinstructeur bij een groot sportcomplex in Amsterdam. Heb je interesse en/of wil je meer weten? Letmeknow!

Janine
  • ieism
    Tourist
    ieism op 31 maart 2015 路 15:31
    Oelala, was ik nog maar beginner. 馃槂
    splitfest.nl
  • Steef
    Advanced
    Steef op 31 maart 2015 路 16:07
    Met name dat Wellness-deel spreekt mij wel aan! Daar ben ik een absolute beginner in dus misschien kunnen we elkaar wat leren? 馃槂
    Every turn is a sign of weakness
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 31 maart 2015 路 18:44
    Die reactie kon ook niet lang uitblijven hè :')

Heb je iets via een organisatie geboekt of regel je alles zelf?
  • Janine_
    Beginner
    Janine_ op 31 maart 2015 路 20:55
    Ach ja, wellicht verkeerde forum of straf van copy pasten
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 31 maart 2015 路 20:57
    Of een chronisch gebrek aan vrouwen hier. De mannen zijn flink in de meerderheid, en als er dan weer een vrouw is die zich interesseert voor freeriden...
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • Janine_
    Beginner
    Janine_ op 31 maart 2015 路 21:03
    En ook nog een toerist stempel.. Dan ben je dus nix. Maar wel eerlijk. Helpt niet echt hè
  • JoostW
    Beginner
    JoostW op 31 maart 2015 路 21:23
    Ik zou graag mee willen, helaas is mijn vakantie een week eerder en krijg ik waarschijnlijk geen toestemming van mijn ouders 馃槥
    A winter without powder isn't a winter!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 31 maart 2015 路 22:22
    Ach ja, wellicht verkeerde forum of straf van copy pasten Janine_ op 31 mrt. 2015 20:55
    Je zit helemaal op het juiste forum, maar met zo'n profielfoto heb je geen gebrek aan aandacht 馃槂
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 1 april 2015 路 08:01
    En ook nog een toerist stempel.. Dan ben je dus nix. Maar wel eerlijk. Helpt niet echt hè Janine_ op 31 mrt. 2015 21:03gewoon even afwachten. Er zijn genoeg mensen die graag met een gids op pad gaan
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 1 april 2015 路 08:08
    1 april.....
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 1 april 2015 路 10:28
    De post was te vroeg voor een 1 april-grap...
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 1 april 2015 路 10:48
    En dus te opvallend...
  • Pascal13
    Tourist
    Pascal13 op 1 april 2015 路 13:07
    Kan wel bevestigen dat het serieus is.
    Ben nog in dubio hoe de condities zullen zijn die week, met erheen rijden en bijzaken zit je toch al snel op 1000E die week.

Janine, word de veiligheids gear beschikbaar gesteld (3-eenheid, rugzak)?
    Anders is dit ook nog 120 euro huur voor een week als het zelf geregeld moet worden.
  • Janine_
    Beginner
    Janine_ op 1 april 2015 路 13:26
    Hi Pascal, top!

Ik heb Olaf ook een bericht gestuurd,(wintersportersforum) binnenkort ff afspreken?

LVS-apparaat (pieper) met schep, sonde en rugzak: €60,-
    Ik zal je de link ff toesturen! 馃槂
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 1 april 2015 路 14:06
    @Janine_ , Al de academy hier gedaan?
    http://www.wepowderacademy.com/nl/
  • ieism
    Tourist
    ieism op 1 april 2015 路 14:37
    Je kan van mij wel een airbag en pieper enzo lenen. Woon ook in Amsterdam, heb in mei toch geen plannen meer..
    splitfest.nl
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 2 april 2015 路 02:10
    Goede pick up, @ieism Kijk, dat is dan weer het voordeel van zo'n forum, de heren weten dat ze er met een simpele pick up line niet meer komen. 'Je mag mijn pieper wel lenen' Big line!!

Sorry Janine, ik kon het niet laten een beetje te dollen. Heb veel plezier op trip!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • ladroste
    Beginner
    ladroste op 3 april 2015 路 10:53
    Hoi Janine (en andere), ik ben ook van plan mij aan te melden voor de Freeride Training in Kaprun. Heb jij je al aangemeld? Is het reisgezelschap al compleet? Anders moet ik later zelf even wat reisgenoten verleiden op het forum. Verder wil ik inhoudelijk (verhouding theorie/praktijk, wat als de condities slecht zijn, gidsen etc) nog wat dingen navragen bij snowsports academy. Pas dinsdag is de betreffende persoon daar om vragen te stellen.
    Clemens
  • Janine_
    Beginner
    Janine_ op 7 april 2015 路 12:54
    Hi Clemens,

We hebben ons nog niet aangemeld. Laten we dat dan samen als groep doen want dan kost de freeride training 795€ in plaats van €850.
    Ik moet snowsportsacademy nog bellen, heb een bericht gehad van Eelke de Graaf.
    Waar kom jij vandaan? Willen zeer binnenkort samen meeten, maar ik ben gisteren pas terug gekomen dus nog geen tijd voor gehad. 2 amsterdam, 1 rotterdam.
  • ladroste
    Beginner
    ladroste op 8 april 2015 路 09:36
    Ik woon in Utrecht. ladroste@hotmail.com
    Stuur me even mailtje, dan wisselen we even gegevens uit om verder dingen kort te sluiten
  • Mareeky
    Tourist
    Mareeky op 15 april 2015 路 18:42
    @Janine. Ik heb ook interesse. Hebben jullie je al aangemeld als groep? Kan er nog iemand bij? Ik ski maar kan ook redelijk uit de voeten met een snowboard. Ik wil me de komende tijd meer op het skiën concentreren. Skiën is off piste soms handiger ivm traverseren en wat stukjes hiken, al is snowboarden ook ontzettend leuk. Ik heb al een drie-eenheid en ben bezig om me door Safety Academy module 1 te werken. Praktische training in pieper zoeken etc. lijkt me zeer nuttig en verder hoop ik aan mijn (off piste) techniek te kunnen schaven. Ik woon in Amsterdam.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 15 april 2015 路 21:38
    @Mareeky Leuke profielfoto BTW. Powpoezel 馃槂

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro