Black Diamond Quadrant freeride/toerschoenen 28.0

• florider
    Advanced
    florider op 3 april 2015 · 14:35
    Heb vorig jaar deze Black Diamond schoenen van een andere wepowderaar overgekocht in de hoop dat ze mij beter zouden passen. Helaas was dat niet het geval, daarom gaan ze er weer uit. In totaal een paar dagen door de vorige eigenaar op geskied, één dag door mij.

Beschrijving (van BD website):

Our most versatile alpine touring boot, the Black Diamond Quadrant combines lightweight skinning comfort with stiff freeride performance thanks to a 120 flex, tech binding compatibility and 40-degrees of resistance-free motion. The Quadrant’s thermoformable, taped-seam liner has been redesigned for superior warmth and comfort on all-day, mid-winter tours. The rockered rubber outsole helps the boot pack go smoothly, and the four-buckle design gives you plenty of power when it’s time to drop.

- Triax Pivot frame with Flex 120, 40° of resistance-free touring motion and locking QuickWire buckles
    - Plastic liner tongue for a smooth, evenly distributed flex and a wide power strap
    - AT liner with reflective metalized Strobel base, articulated flex zones and taped seams for all-day cold-weather touring comfort
    - Rockered rubber outsole with integrated tech inserts provides dynamic grip and durability
    - 103 mm V-shaped last with performance, out-of-box fit; 100% thermoformable

Weight Per Pair : [Size 27.5] 3.43 kg
    Flex Index : 120
    320 mm
    270-285

Mogen eruit voor €125. Ophalen in Amsterdam centrum.

• AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 3 april 2015 · 17:58
    Hmm, je komt niet een keer in de buurt van 010 of ergens in the middle?

Edit: doorlezen is handig 😃 ik zie dat de leest 103mm is en dat is voor mij veels te breed.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro