@JaapvR wat krijg jij mee van dit relletje dan?
Hoe heb jij van Armada destijds gehoord dat ze geen support verleenden?
Ik dacht destijds gewoon een goede deal te hebben gescoord. Wel is het eigenlijk schandalig dat de ski's op Hilfiger sample sales zijn verkocht. Niemand koopt die dingen om ze vervolgens in t plastic in de woonkamer te zetten.
Ik geloof dat er zelfs wel zo een glimmend rond quality control sticker op de ski zat.
Maar er waren wel paar aanwijzingen dat de ski's vooral bedoeld waren om mooi te zijn -- en dat waren ze zeker als je de Hilfiger logo's weg kon denken, ik ben ook meerdere malen achtervolgd door freestyle figuren die wilde weten waar ik die vette ski had gevonden.
- toplaag was vrij zacht, elke crash of te lompe spin resulteerde in flink chips uit de rand van de toplaag
- bindingen pakte dus niet
- er stond paNtent pending op 1 ski.
- Hilfiger plaatje op toplaag hield het welgeteld 1 dag / 7 dagen vol (links / rechts)
Vind het al met al een flinke fail van Armada dat ze hieraan hebben meegewerkt.
En voor etalagedummies waren ze eigenlijk wel wat te goed. Zonder voorkennis kan ik me niet voorstellen dat er veel mensen waren geweest die het hadden gemerkt dat het niet de real deal zou zijn geweest.
En niemand gewond: zijn toch wel gewonden gevallen door het binding probleem. Mijn broertje met zelfde paar had enkele hechtingen nodig op de elleboog. Ik kwam er vanaf met paar flinke blauwe plekken En dan het kindje dat flink geraakt werd door op hol geslagen ski maar wel opstond en verder skiede.