Telemark skis, schoenen en vellen

• Seek2
    Advanced
    Seek2 op 6 april 2015 · 15:41
    Te koop, omdat ik zelf in de toekomst geinvesteerd heb.

Karhu Jak BC, 124-90-111. 179 lang.

7tm tour bindingen met remmetjes.

Crispi CXP maat 27 Met thermo binnenschoen.

Colltex vellen op maat gesneden.

Voile harscheisen.

De skis zijn echte licht gewicht carbon back country skis. Heerlijk in de poeder, bruikbaar op de piste (willen wel klapperen op snelheid).

De bindingen hebben een toerstand waardoor je geen buigweerstand hebt bij het naar boven lopen.

De schoenen buigen soepel maar hebben wel lekker veel torsie stijfheid.

Toestand, niet nieuw maar zeker niet afgeragd.

Vraagprijs voor alles 280 euro
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 6 april 2015 · 19:04
    Wat heb je er nu voor in de plaats?
    White room,Pillow lines,I rule
  • Seek2
    Advanced
    Seek2 op 6 april 2015 · 20:29
    Hoi Mike, Ik heb ook maar de stap naar NTN gewaagd. Dus nieuwe schoenen, nieuwe skis en nieuwe bindingen, Het is de K2 Wayback 96 geworden, echt een toerski, maar ik heb hem al in Zoetermeer getest en daar doet hij het ook prima (blauwe piste natuurlijk....) . Daarop dan een Freedom binding. En als schoenen de Scarpa TX pro. De dames versie dus ik sta er nu mooi roze op.

Op de piste in Zoetermeer is het me al 100% meegevallen. Het carved als een gek. Misschien moet ik wel even terug met de schoenen naar Roosendaal, want mijn rechter grote teen zit een beetje klem.

Eigenlijk was er niks mis met de oude setup, behalve dan dat die op een harde piste wel wil stuiteren. Maar ja daar is die ook niet voor gemaakt, en wie boeit dat nou? Voor mij is het grootste nadeel geweest dat ik altijd blaren krijg op mijn hiel en na een tijdje wordt je dat wel zat. Ik heb nou eenmaal een hopeloze pasmaat.
  • Seek2
    Advanced
    Seek2 op 6 april 2015 · 20:31
    Hier nog wat foto's van de set die te koop is. Was ik even vergeten.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro