TK: Icelantic Scout voor de liefhebber

• Anouk
    Beginner
    Anouk op 5 mei 2015 · 10:59
    Omdat ik maar twee voeten heb en een veel te kleine kelder, ga ik afscheid nemen van één van mijn Icelantic Scout setjes. Ja, ik heb twee paar. Ze skiën veruit het leukst van al mijn Icelantics, en daarom had ik er toen maar gelijk van twee van kocht. Maar die dingen zijn niet kapot te krijgen en dus wil ik er iemand anders blij mee maken!
    Radius van 12m op 143cm lengte (ja, je leest het goed!)
    Tip :140
    Waist : 105
    Tail 130
    Het is de ideale "tussen-de-bomen"-ski en ript op de piste!
    De ski is van 2009, ik heb hem zelf als reserve-ski gekocht in 2011 en hij is amper buiten geweest.
    Staat gemonteerd met Marker Free's op 305mm zoollengte. Nog ruimte over in beide richtignen voor maatje groter of kleiner.
    PM maar voor vragen en foto's.
  • MDA
    Advanced
    MDA op 5 mei 2015 · 11:09
    Prijs? En is dit de Soft versie (Scout SFT) of de gewone versie?
    In tartiflette we trust - Belouga Sandwich FTW
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 5 mei 2015 · 11:20
    Ik zou er graag 150€ voor willen. Het is de gewone versie, toen bestond nog geen SFT. En voor de Scout vind ik de SFT zeker geen meerwaarde. Die kan de stijfheid goed gebruiken gezien hij zo kort is. Je moet toch wel wat power in de beentjes hebben om ze goed te controleren, op de piste dan toch...
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 11 oktober 2015 · 23:31
    Ze staan nog steeds in de kelder en willen graag nog een keertje sneeuw zien volgende winter.
    Prijsverlaging naar 120€.
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 18 oktober 2015 · 08:21
    Bump - 100€
    Lager bieden heeft geen zin, dan blijven ze mijn reservepaar.
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 25 oktober 2015 · 16:27
    Verkocht aan @Woutja, enjoy!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro