tk: Poederbus Renault Master L2H2

• Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 20 mei 2015 路 10:10
    Aangeboden:

Renault Master L2H2 T35 2.5 120 DCI Buscamper

Omdat ik er steeds meer plezier in krijg, wil eens gaan kijken of ik misschien deels mijn werk kan gaan maken van het inbouwen van campers 馃槂 Vandaar dat deze prima camper dan ook alweer te koop staat! Winterbanden en kettingen zitten er natuurlijk bij/op. de volgende die ik ga bouwen zal er exact hetzelfde uit gaan zien.

de speciale WP prijs is 15.750,- euro

De Marktplaats tekst hieronder:

Merk: Renault
    Type: Master L2H2
    Motor: 2,5 liter 120DCI (120pk/88kw)
    Kenteken: 7-XTS-28
    KM-stand: 121.000
    Bouwjaar: 11-2007
    BTW/Marge: Marge
    APK tot: 23-12-2015

Prijs: 15.750,- euro

Deze zelfbouwcamper is volledig omgekeurd bij de RDW en voldoet aan alle eisen van de Belastingdienst. U betaald dan ook het 25% tarief aan wegenbelasting! Het is dan ook een mooie complete camper voor de actieve buitensporter, of de rustige kampeerder.

Door de dubbele bodem is het gemakkelijk om eventuele sportuitrusting, of andere grote spullen, mee te nemen zonder dat deze in de weg staat. Ook natte spullen kunnen hierdoor gemakkelijk mee worden genomen. De andere kampeerspullen die mee moeten kunnen gemakkelijk worden opgeborgen in een van de banken, of de kastjes die aanwezig zijn.

Het keukenblok bestaat uit standaard kastjes van Ikea, waardoor onderdelen gemakkelijk te krijgen zijn. Ook is het gemakkelijk om andere deurtjes te plaatsen bij een eventuele beschadiging. De 3 gaspitten branden op LPG en de schoonwatertank van 25liter met elektrische kraan zorgt voor de schone water. In de keukenkastjes kan ook gemakkelijk nog een koelkastje geplaatst worden.

Doordat de camper er van buiten niet echt uitziet als een camper kun je gemakkelijk overal slapen, zonder problemen te krijgen. Ook in de winter is de camper prima te gebruiken door de dikke isolatie en de stand kachel die gebruik maakt van de dieseltank.

Zelf heb ik de camper voornamelijk gebruikt voor wintersport, en ik heb het gaan moment koud gehad. De kachel zorgt er ook voor dat alles de volgende dag weer mooi droog was. Doordat er 9 zitplaatsen op het kenteken staan is het ook gemakkelijk om eens een aantal mensen mee te nemen in de camper.

Mocht u interesse hebben, dan is het altijd mogelijk om eens te komen kijken en eventueel een proefrit te maken. Ook is het mogelijk dat ik (tegen meerprijs) nog een raam of iets dergelijks verander aan de camper als dit gewenst is.

Voorzieningen:

- Victron AGM 180 Ah huishoudaccu (2 dagen zonder rijden/ of stroom van de camping is prima mogelijk).
    - Draaibare bijrijdersstoel
    - Dakraam voorzien van hor en verduistering
    - 3 pits gasfornuis met spoelbak
    - 25 liter schoonwatertank
    - 600 watt omvormer 230v
    - 25 liter LPG damptank voor koken
    - Eberspacher D5 standkachel (op dieseltank)
    - Ringverwarming
    - Bed 200x170cm
    - Stekker aansluiting zijkant auto
    - LED verlichting

Opties auto:

- Cruise control
    - Centrale vergrendeling
    - ABS
    - Elektrische ramen
    - Elektrische spiegels
    - Sidebars
    - Trekhaak
    - Radiobediening op stuur
    - Airbag
    - Airco

• Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 20 mei 2015 路 10:12

• Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 20 mei 2015 路 11:05
    Oei, dit is mijn droom. Heb alleen nog ff de centjes niet. Maar puik werk Roelaano
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 20 mei 2015 路 12:18
    Oef! Wat een beauty! Helaas zijn ook hier de centjes er nog niet voor..
  • joepvandenbogaert
    Beginner
    joepvandenbogaert op 20 mei 2015 路 19:52
    die deurmat krijg je er wel bij neem ik aan he 馃槈
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 20 mei 2015 路 20:04
    Natuurlijk 馃槂
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 21 mei 2015 路 13:10
    Mooie bak!
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 6 juni 2015 路 10:10
    En de prijsupdate naar 15.250,- euro voor de wepowderaar!
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 21 juni 2015 路 22:08
    14.750 euro en een strik er omheen vanaf vandaag 馃槂
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 22 juni 2015 路 09:55
    Hoi Roel, ik zat hier puur uit nieuwsgierigheid naar te kijken (ben geen koper) maar vroeg me af of de volgende niet beter ook van zijraampjes kan worden voorzien? (Dat lijkt mij voor een breder publiek interessant...) Of doe je dat expres niet (en zo ja,waarom dan)?
    White room,Pillow lines,I rule
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 23 juni 2015 路 19:05
    @telemikey Als je op de parkeerplaats bij een lift staat, en hij lijkt op een camper wordt je meestal weggestuurd omdat je daar niet mag 'kamperen'. Dus hoe meer de bus een bus lijkt, des te minder problemen op dat soort plekken.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 23 juni 2015 路 19:33
    Dat begrijp ik maar als je dit soort camperbusjes wilt gaan verkopen dan vraag ik me af wat beter verkoopt: een undercover camper of een camper met wat meer licht. Voor de meeste WP-ers denk ik de eerste, voor het merendeel van het publiek denk ik het tweede...
    White room,Pillow lines,I rule
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 25 juni 2015 路 20:52
    Roel kan het nog optioneel maken: ff zagen, schroeven en kitten en er zitten 2 raampjes in.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 25 juni 2015 路 23:20
    Het is idd een stuk makkelijker wild kamperen op deze manier. Ik denk wel dat raampjes beter verkopen, maar de investering is vrij groot qua materiaal. Het werk is het dan weer niet echt..... 馃槂 mooie meerwerkoptie dus.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 29 juni 2015 路 13:01
    ruitjes zouden ook de effect van de speciale sneeuwdump wit camouflage lak te niet doen. Nog een extra afschrijfpost.
    Toerisski
  • denniskoopman
    Advanced
    denniskoopman op 3 juli 2015 路 19:01
    Hoi roel,

Zie pb op fb (miss bij overige)

Gr dennis

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro