Gezocht: 2e hands skins voor zomerklusproject

• EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 18 juni 2015 · 20:50
    In verband met een nieuw zomerklusproject (en een niet zo ruim budget) ben ik opzoek naar skins.

Ze mogen oud en afgeragd zijn, kort, vol zitten met dennenaaldjes, stuk zijn en zelfs gescheurd. Al zijn de bevestigingslussen en haakjes er aan alle kanten afgescheurd. En of het nu van 2 planken komt, van een splitboard of nog iets exotischers, maakt allemaal niet uit.
    En eerlijk gezegd verwacht ik dat zelfs 1 enkel oud vel al genoeg zou kunnen zijn.

Heb je iets liggen onderin een doos in een kelder? Heb je net een nieuw paar vellen in de voorjaarsuitverkoop gekocht en je oude vellen nog niet weg gedaan? Ik hoor 't graag!

(en dat geld ook voor andere goeie ideeën om aan een simpel stuk vel te komen...)
    Bij voorbaat dank
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 23 juni 2015 · 12:48
    Moeilijk te vinden, ik geraak zelf ook niet aan een paar oude vellen 😃

Ik weet niet wat je er juist mee wil, maar bij Wildschnee kan je wel per 10cm bestellen.
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 23 juni 2015 · 13:01
    Een paar heeeele smalle ski's waar ook niet over de hele lengte vel onder hoeft.
    Maar bedankt voor de tip @Dorylus dat kan nog een nuttig plan b zijn als het echt niet anders kan.
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro