Aftellen maar

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 30 juni 2015 路 15:56
    Nu we de langste dag achter de rug hebben en deze week de waarschijnlijk hoogste temperaturen volgen, kunnen we daarna eindelijk weer gaan aftellen naar de winter...

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 30 juni 2015 路 16:50
    Ach, nu het eindelijk een beetje zomer lijkt te worden mag die van mij ook nog wel ff duren hoor. 馃槂
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 30 juni 2015 路 17:48
    Temple Basin krijgt komende dagen de volle laag.. Wellicht weekend tripje Nieuw-Zeeland dan maar?..
  • ieism
    Tourist
    ieism op 30 juni 2015 路 18:41
    Weg met de zomer!
    splitfest.nl
  • The_O
    Tourist
    The_O op 30 juni 2015 路 23:22
    Zomer mag nog wel even blijven.

Seizoenpas alweer besteld (early bird). Hopelijk wat meer winter dan afgelopen seizoen.
    And Also The Trees
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 5 juli 2015 路 12:04
    aftellen naar Japan feb 2016

@Arjen... zou er niet nog een verslag komen van jullie japan trip vorig jaar?
    is die er niet geweest of heb ik die gemist?

groet Bob
    Waarom ligt de noordzee niet aan de alpen, waarom liggen de alpen niet aan de noordzee?
  • CorD
    Beginner
    CorD op 12 juli 2015 路 19:38
    Kunnen we een kleine ijstijd verwachten met eindelijk bakken sneeuw?

http://www.scientias.nl/verdwijnen-de-zonnevlekken-op-de-zon/...
    Think with powder
  • ieism
    Tourist
    ieism op 12 juli 2015 路 20:27
    Eerst doet iedereen een jaar lang de Ice Bucket Challenge, en daarna komt er een ijstijd van een eeuw of wat aan. Moet een causaal verband zijn. Ga zo door.
    splitfest.nl
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 13 juli 2015 路 10:44
    @CorD, de theorie van de zonnevlekken... Ik ben eens in mijn archief gedoken. In 2009 werd er ook al flink over gespeculeerd: http://wepowder.nl/weblog/1626/Sneeuwrijke-winter%3F----1--De-zonnevle...
    May the powder be with you.
  • CorD
    Beginner
    CorD op 18 juli 2015 路 07:14
    Inderdaad wat je ook in dat artikel schrijft, een eventuele ijstijd zegt niks over de poederhoeveelheid. Ik ga alvast duimen
    Think with powder

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro