Nieuw: GoPro Session

• Carel
    Expert
    Carel op 6 juli 2015 · 17:53
    Wat vinden jullie. Ik zie deze wel onder een drone hangen

• Carel
    Expert
    Carel op 6 juli 2015 · 17:55
  • rollie
    Beginner
    rollie op 6 juli 2015 · 18:49
    winnen! Ideaal, al die extra functies gebruik ik tenminste nooit, altijd alleen het opnameknopje.....

al is het jammer dat volgens tweakers de adviesprijs weer zo hoog is (430 euro), dan zijn er prima andere alternatieven. Ben ook nog steeds tevreden met de beelden van sony actioncams.....
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • Rene
    Beginner
    Rene op 7 juli 2015 · 09:09
    Functionaliteit is prima (one button device e.d.), vind alleen de kwaliteit niet genoeg voor het geld wat je er voor neer legt. Zeker niet als ik de eerste paar testen zie (bv http://philipbloom.net/blog/goprosession/ ), dan vind ik het echt teveel geld voor wat je krijgt.
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 7 juli 2015 · 12:19
    Zo, de actiecamera oorlog gaat een nieuwe fase in. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je meer off-piste ziet... een actiecameraatje of een lawinepieper.. ;P
    May the powder be with you.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 7 juli 2015 · 14:58
    Wat vinden jullie. Ik zie deze wel onder een drone hangen CarelOrangePow op 6 jul. 2015 17:53

Gopro heeft een maand of wat geleden aangekondigd een drone op de markt te gaan brengen, dus daar zou deze nieuwe camera heel goed mee te maken kunnen hebben. 😃
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 9 juli 2015 · 09:25
    Zo, de actiecamera oorlog gaat een nieuwe fase in. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je meer off-piste ziet... een actiecameraatje of een lawinepieper.. ;P meteomorris op 7 jul. 2015 12:19Vrees dat je het antwoord daarop wel weet 😉
  • Reinier
    Advanced
    Reinier op 9 juli 2015 · 11:43
    Mooi ding, maar qua batterij lijkt me dit wel een puntje. Vooral als je een wat langere trip maakt. Zal toch snel maar effectief 1 uurtje kunnen opnemen.

Oja en kosten zijn eigenlijk niet logisch zo hoog. Simplificeren zou ook in de prijs moeten terugkomen. Er zijn zo veel alternatieven....
  • Markie
    Advanced
    Markie op 10 juli 2015 · 01:24
    Zo, de actiecamera oorlog gaat een nieuwe fase in. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je meer off-piste ziet... een actiecameraatje of een lawinepieper.. ;P meteomorris op 7 jul. 2015 12:19
    Het moment dat men met lawinepieper op een stick of boven op de helm gaat rijden ga ik me pas echt zorgen maken 😋
    Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 juli 2015 · 09:01
    Zo, de actiecamera oorlog gaat een nieuwe fase in. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je meer off-piste ziet... een actiecameraatje of een lawinepieper.. ;P meteomorris op 7 jul. 2015 12:19
    Het moment dat men met lawinepieper op een stick of boven op de helm gaat rijden ga ik me pas echt zorgen maken 😋 Markie op 10 jul. 2015 01:24

LOL.....
    May the powder be with you.
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 10 juli 2015 · 15:19
    ...Oja en kosten zijn eigenlijk niet logisch zo hoog. Simplificeren zou ook in de prijs moeten terugkomen. Er zijn zo veel alternatieven.... Reinier op 9 jul. 2015 11:43
    Dat komt waarschijnlijk ook direct omgekeerd evenredig terug. Als plattere mobieltjes ook altijd goedkoper waren geworden... 😃
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Constant
    Beginner
    Constant op 11 juli 2015 · 22:53
    Het valt me een beetje vies tegen dat er nog nooit iemand is gered uit een lawine omdat zijn selfiestick of GoPro net boven de sneeuw uitstak................
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • Mars
    Tourist
    Mars op 12 juli 2015 · 08:02
    Het valt me een beetje vies tegen dat er nog nooit iemand is gered uit een lawine omdat zijn selfiestick of GoPro net boven de sneeuw uitstak................ Constant op 11 jul. 2015 22:53

Zou je wel handig te lokaliseren zijn als die drone dan recht boven je blijft hangen???
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 23 juli 2015 · 16:16
    Bij Wired zijn ze er trouwens niet bijzonder enthousiast over:

Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Jesper2
    Tourist
    Jesper2 op 27 juli 2015 · 16:45
    Misschien dankzij de Wired review direct maar in de aanbieding bij sport-conrad.com: GoPro Hero 4 Session: €343,-

http://www.sport-conrad.com/bike/kameras/kameras/hero-4-sessions.html......
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 27 juli 2015 · 17:30
    Mooie form factor, maar (nog) te duur naar mijn idee.

Wat ik ook laatst langs zag komen:

https://www.kickstarter.com/projects/2081787381/e1-camera-4k-uhd-inter...

Leuk concept.
    Rex Monte - Amor Nix
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 27 juli 2015 · 18:49
    Mooie form factor, maar (nog) te duur naar mijn idee.
    Wat ik ook laatst langs zag komen:

https://www.kickstarter.com/projects/2081787381/e1-camera-4k-uhd-inter...
    Leuk concept. SneeuwHaas op 27 jul. 2015 17:30

Zeker leuk, ik verwacht echter dat GoPro nu ze zo'n kleiner model hebben er ook een groter model naast / boven komt en misschien ook wel met lens systeem.

Ik zag laatst trouwens ook een gimball met helm mount..ook leuk..

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro