gezocht: collega's in sneeuw

• Jacolijn
    Beginner
    Jacolijn op 8 juli 2015 · 16:46
    Ik ben opzoek naar leuke mensen, met niet alleen kennis op gebied van sneeuw en ski/snowboard maar ook kennis van koken en gastvrijheid die mijn nieuwe collega's worden komende winter in Les Menuires voor een klein bedrijf Chalet.nl
    Wat kun je verwachten?

Iedere week een nieuwe groep gasten in het chalet die vertrouwt op jouw kookkunsten voor een diner en ontbijt. Ook ben je verantwoordelijk voor een schoon chalet en het verschaffen van praktische dan wel toeristische informatie.
    Wij bieden je begeleiding in het hele traject om ervoor te zorgen dat de kwaliteit die wij zo belangrijk vinden gewaarborgd wordt. De werkzaamheden starten met een training om je perfect voor te bereiden op het winterseizoen.
    Deze afwisselende en veelzijdige functie geeft je de gelegenheid om een hele winter door te brengen in de besneeuwde bergen, en daar volop van te genieten.
    We zoeken enthousiaste mensen die zelfstandig een chalet willen runnen. Je verblijft van half december tot maximaal eind april in Les Menuires, Frankrijk. Je verblijft in een appartement en krijgt een skipas en een goede vergoeding.
    Goede redenen om te solliciteren:
    Je kan goed koken, als hobbykok of als professional
    Je bent dienstverlenend en hebt een hoog servicegevoel
    Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel
    Je bent flexibel
    Je hebt kennis van de Franse taal (pré😉
    Je bent in het bezit van een auto (pré😉

Interesse? Stuur je motivatie en CV naar jacolijn@hotmail.com

Jacolijn
  • Buk
    Beginner
    Buk op 30 oktober 2015 · 19:42
    Echt gaaf, heb bij een aantal van mijn (oud)studenten (koks) aangegeven dat ze zo'n kans moeten pakken. (en als het kan nog voor de techniek anwarter volgen)
    Helaas zie ik nog steeds geen reacties.
    Buk
  • lennart75
    Expert
    lennart75 op 31 oktober 2015 · 08:46
    Vrienden van mij wilden zoiets doen en waren door de selectie gekomen. Maar de boekingen vielen tegen en het werd geannuleerd. Toch leuk als je een winter sabbatical hebt aangevraagd ofzo...
    En ik denk dat voor freeriders dit niet echt interessant is als je veel first lines wilt zetten. 's Ochtends vroeg ben jij bezig met het ontbijt en als je gasten om 10:00 uur gaan skiën mag jij schoonmaken en boodschappen doen. Stel dat om 15:00 uur de eerste terug komen dan willen die wellicht een snack eten en wat drinken. Moet jij er ook zijn.
    Wil je een ervaring op doen en kan je goed koken en misschien een paar uurtjes per dag wat skiën, ja dan zou dit wellicht iets zijn.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro