skinns + bredere stoppers for Mountain Wave Wanted

• Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 4 augustus 2015 · 13:08
    Hee all,

ik ben opzoek naar een paar skinns voor me Mountain Wave Wanted Ski. 125 mm breed. Wat is een goede optie? Ik heb jullie ervaring hierbij nodig!

Daarnaast ben ik ook opzoek naar twee stoppers op me Marker Duke EPF binding, die nu tot 120mm komen. Ik kan ze zelf breder maken, maar zijn er toevallig nog ergens winkels in Europa die ze ook van 125mm of 130mm verkopen?

thnx! alvast!
    Skiing is Freedom!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 4 augustus 2015 · 13:19
    Ik heb mijn stoppers een keer omgeruild bij MK in Bilthoven. Hadden gewoon een hele kist vol losse stoppers om in te grabbelen.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • jurriaan
    Beginner
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 9 augustus 2015 · 11:33
    en skinns?
    Skiing is Freedom!
  • marckq
    Expert
    marckq op 19 augustus 2015 · 09:12
    Stopper gewoon wisselen bij MK. Er staat daar idd een kist onder de werkbank😉 Vellen, daar kan je alle voor gebruiken,wel ong de juiste lengte/breedte. Mocht je al een setje hebben die in de buurt komt qua maat dan kan je ze in het midden open snijden zodat je ze naar buiten kan geleiden. ik heb 1 set vellen die ik onder drie paar ski's kan plakken. Ik heb mijn mountain wave wanted als muur decoratie aan de wand hangen

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro