Spark R&D Sabertooth Crampon; gratis upgrade

• Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 14 augustus 2015 · 20:20
    Voor alle splitboard vriendjes met Spark R&D Tesla-bindingen; Spark heeft de Sabertooth crampons vernieuwd/verbeterd en vervangt versie 1en 2 gratis voor versie 4.

http://www.sparkrandd.com/2015/08/sabertooth-upgrade-program/...
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 14 augustus 2015 · 21:16
    Direct Wildschnee gemailt se.

Vorige winter trouwens stukken gemaakt aan mijn touring bracket, aan de lip die gewijzigd is. Heb ik em daar toen op de helling tijdens het gesukkel nu slecht ingestoken, ik weet het niet, maar in alle geval zijn die lipkes redelijk dun en breken ze met wat pech af... Hopelijk niet meer met de nieuwe versie...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 14 augustus 2015 · 21:16
    Dit is wel een upgrade die je moet doen, want versie 1 en 2 heb ik echt wel een paar keer zien breken en dat is niet handig.

Via Wildschnee gaat het snelst denk ik, neem even contact op met Markus.Reichard@wildschnee.de

@Willem2k Jij hebt volgens mij wel de nieuwe crampon, maar mogelijk de oude bracket. Check het even dan ruil ik 'm om of vraag ik een nieuwe voor je.
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 18 augustus 2015 · 15:01
    Thx @ieism Mijn crampons zijn inderdaad in orde. Brackets moet ik nog ff checken, had in eerste instantie ff gemist dat daar óók iets mee was. 😃
    Snowboarding without friends is not snowboarding.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro