2117 of Sweden (?)

• ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 28 augustus 2015 · 16:33
    Afgelopen winter zag ik op een billboard een advertentie van kleding van 2117 of Sweden. Helaas geen dealers in Nederland...

Kent iemand dit merk, en vooral... ervaring met de kwaliteit?
    One Life, Live it
  • sanno
    Tourist
    sanno op 28 augustus 2015 · 18:20
    tot afgelopen seizoen was er een importeur van 2117 en dus ook dealers. Waarschijnlijk zijn er og wel winkels die wat hebben hangen. Ik heb een pak er van gehad, leuke kleuren en voor de prijs een prima pak.

Toerisski
  • ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 29 augustus 2015 · 00:16
    Op hun site staan helaas geen verkoop punten in Nederland. Heb een onepiece op ebay gespot voor de helft van het geld (ex invoerbelasting) maar die moet dan uit Amerika komen...
    One Life, Live it
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 29 augustus 2015 · 10:38
    Ben je op zoek naar een fysieke winkel? Want er zijn tal van online shops (ook nederlandse) waar je spullen daarvan kan kopen? Zelfs Zalando.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 29 augustus 2015 · 10:52
    Hier en daar hebben ze wel wat (restjes).
    Maar niet deze..
    http://www.2117.se/produkt/overall-3l-ullared-ms

Ik ben gewoon erg benieuwd met welk ander merk ik de kwaliteit kan vergelijken, een fysieke winkel zou een uitkomst bieden idd
    One Life, Live it
  • sanno
    Tourist
    sanno op 31 augustus 2015 · 07:53
    2117 is in de markt gezet met een Rehall, maar dat was de normale wintersport kleding.

3 laagse kleding, is een stuk hoger in de markt, maar is bij mijn weten niet of nauwelijks verkocht in Nederland. De kwaliteit van mijn pak, dat ook 3L is, is erg goed en best vergelijkbaar met goedkopere lijnen van andere Scandi merken.
    Mijn probleem was dat het voor mij te weinig ademde (6.000/16.000), maar dat lijken ze nu ook naar een goed niveau gebracht te hebben (20.000/20.000). Ik zou het met die specs zo weer aantrekken, want is denk dat het slijtvaster is dan mijn huidige Bergans jas.
    Toerisski
  • ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 3 september 2015 · 11:07
    Dank voor je input @sanno
    One Life, Live it

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro