WP-ers in Salzburgerland

• Nicky
    Advanced
    Nicky op 3 januari 2010 路 18:15
    Zaterdag 2 januari een hele vette dag, heul veel verse sneeuw, gehad met Fons, El Chico en Anneline in OT. Dit smaakt naar meer! Ik heb het plan om as zaterdag te gaan poederen in Bad Gastein of omgeving met oa Martijn.
    Iemand in de buurt die een lijntje mee wil komen trekken?

Ps: Rodrigo: Thnx voor alle leuke spots die we gisteren hebben gezien: was super 馃槂
    Fons: girlpowder!
  • elchico
    Tourist
    elchico op 3 januari 2010 路 21:23

voor het geoefende oog zie je links van de rots nog een beetje de vel blauwe kleur van mijn pants

fons, anneline, el chico en nicky na een dag powpow @ der OT ;D
  • Fons
    Tourist
    Fons op 4 januari 2010 路 01:28
    Was idd een super dag 馃槈 Nog steeds een vette smile op mijn gezicht  馃榾 馃榾 馃榾 馃榾 馃榾 馃榾 馃榾 馃榾 馃榾
  • catchi
    Tourist
    catchi op 4 januari 2010 路 14:56

Zaterdag 2 januari een hele vette dag, heul veel verse sneeuw, gehad met Fons, El Chico en Anneline in OT. Dit smaakt naar meer! Ik heb het plan om as zaterdag te gaan poederen in Bad Gastein of omgeving met oa Martijn.
    Iemand in de buurt die een lijntje mee wil komen trekken?

Ps: Rodrigo: Thnx voor alle leuke spots die we gisteren hebben gezien: was super 馃槂
    Fons: girlpowder!

Tip! Bad gastein zou ik laten varen i.i.g. de zuidkant, noordzijde of je moet via angertal de schlossalm (hohe scharte) pakken, mooie treeruns en pow aan de linkerzijde van de hohe scharte afdaling (13km!). Of ga door naar alpine sportgastein (afdaling staat in de wp-boek) let wel op de condities.......een paar bekenden hebben het nog net overleefd een week of 3/4 terug (lawine).

Mijn blessure is bijna genezen, in feb/maart ben ik ook in t gasteinertal. Mocht er iemand in de buurt zijn............
  • elchico
    Tourist
    elchico op 12 januari 2010 路 18:30
    Afgelopen zaterdag wederom @ der OT

@erwin en semmel zal jullie de foto's sturen a.s.a.p.
  • elchico
    Tourist
    elchico op 16 januari 2010 路 19:22

Hele fijne lijn vandaag ;D (video komt mss later)

noch immer first tracks @ der OT

• Erwin
    Elite
    Erwin op 16 januari 2010 路 19:36
    Nice! Met wie was je vandaag?
  • elchico
    Tourist
    elchico op 16 januari 2010 路 19:49

Nice! Met wie was je vandaag?

's morgens in me eentje buckles oefen,
    's middags met: een spiegelreflexcamera,hd-videocamera en contour onderaan kochspitze, telkens met 2 of 3 gasten (skileraren en locals) wat beelden, gesprongen en afdalingen gemaakt .
    Einde van de dag met een collega van andere skischool, nog klein stukje gehiked.

Genoeg Hoogtemeters weer vandaag ;D
  • Fons
    Tourist
    Fons op 17 januari 2010 路 23:33
    Mooie foto's!  馃榾
  • XSki
    Beginner
    XSki op 18 januari 2010 路 21:52

Mijn blessure is bijna genezen, in feb/maart ben ik ook in t gasteinertal. Mocht er iemand in de buurt zijn............
    [/quote]

Ben er 6 t/m 13 maart. Wie weet, een keer iets afspreken?
  • elchico
    Tourist
    elchico op 19 januari 2010 路 19:37

[/quote]

Mss ben ik dan wel een zaterdag in Sportgastein te vinden als de omstandigheden gunstig zijn. want die Nord abfahrt ligt te wachten volgens mij馃槈
  • catchi
    Tourist
    catchi op 20 januari 2010 路 10:58

[quote author=XSki link=topic=946.msg15558#msg15558 date=1263847953]

[/quote]

Mss ben ik dan wel een zaterdag in Sportgastein te vinden als de omstandigheden gunstig zijn. want die Nord abfahrt ligt te wachten volgens mij馃槈
    [/quote]

Als dat glijbaantje nu eindelijk eens wat vers komt brengen ben ik er al eerder. 6-13 maart ben ik er vrijwel zeker. Sportgastein; goed id..... ik kan dan wel vervoer regelen onderaan het bergpad > voor een re-run.

Ik zal je pm-en en mijn gegevens even doorgeven.
  • sjonnie
    Advanced
    sjonnie op 20 januari 2010 路 11:40
    meer fotos en videos! @ el chico
  • elchico
    Tourist
    elchico op 23 januari 2010 路 18:19

meer fotos en videos! @ el chico

wordt aan gewerkt,

vandaag met een collega van een andere skischool: 1x kochspitze en 3 x kleine kesselspitze (pagina 71 @ wepowder  gids)    ;D ;D ;D

run vanaf de centralbahn

Eerste keer in mijn leven @ de top of kleine Kesselspitze

poederveldje 馃構

Collega Hiking!!!!!

genieten van blue-bird view @ kleine Kesselspitze

Tijdens de laaste 2 afdalingen ging er nog een man mee, die in het begin van het seizoen samen met Matthias Mayr (van made in austria) had geskied. Hij vertelde dat Matthias gisteren ergens bij Dachstein-west in een lawine zat, maar alles was gelukkig goed afgelopen.
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 23 januari 2010 路 22:40
    Lekkere foto's hoor, maar wa zijn dat voor dunne latjes op je rugzak?  馃槈
  • elchico
    Tourist
    elchico op 24 januari 2010 路 08:21

Lekkere foto's hoor, maar wa zijn dat voor dunne latjes op je rugzak?  馃槈

jah, was van plan om 's morgens piste te skien, maar de schneeuw was te mooi in het freies skiraum馃構

offtopic Gisteren al wat doekoes uitgegeven aan een nieuwe boot, nog ff op m脗麓n loon wachten en dan haal ik me een echte lat van vorig jaar!!!
    En als je op deze latten off-piste kunt, is dat op een brede lat later peanuts ;D

• Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 24 januari 2010 路 10:37
    Top Foto's, vooral #4
    Go to heaven, ski like hell!
  • Dio
    Advanced
    Dio op 24 januari 2010 路 12:21
    En #2, mooi om er http://nl.wikipedia.org/wiki/Tibetaanse_gebedsvlag te zien hangen.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • White_Sessions
    Expert
    White_Sessions op 25 januari 2010 路 11:53
    Als jullie nog eens afspreken ergens in Salzburg, dan laat maar weten. Ik zit de rest van deze winter in Salzburg (met de super ski card).

Momenteel zit ik in de buurt van Kaprun, maar met auto ben je al snel ergens 馃槂

... en met de nordstau die er aan staat te komen!

grtz,

Bart
    White Sessions
  • fastsiegie
    Beginner
    fastsiegie op 25 januari 2010 路 13:40
    @vagabond: AL werk gevonden,
  • catchi
    Tourist
    catchi op 29 januari 2010 路 07:59
    Hoi,

Ben mijn spullen aan het pakken.

Verder heb ik de afdaling van sportgastein nog als freeride guide gevonden.

http://www.skiamade.com/static/cms/pdf/freeride/44_49_freedride_gastei...

Daar staat ook een tweede run op, idd je krijgt er een alaska gevoel van. Mooi is dat de 'gevaren' goed beschreven staan 'waar en hoe'.

Zowiezo vind ik sportgastein echt top. Voor de die-hards weet ik nog een mooie run van 700 hm maar daar zitten iets meer risico's aan, je moet de weg weten.

Contact via wp, ik check om de dag.
  • elchico
    Tourist
    elchico op 31 januari 2010 路 07:58
    ;D ;D ;D
    Elke vrije Zaterdag met poeder denk ik dat het niet beter kan, en gisteren met een zeer "erheblich" Lawine bericht dacht ik  klote weinig offpiste.
    Maar, Het was de Beste dag van het ganze saison!!!
    Vanaf de eerste lift @ 9.00hr met m'n nieuwe boots en gefixte skietjes tot de laaste lift met twee locals uit mauntendorf aan het rippen geweest.
    en zelfs @ 15:30hr vanaf de central bahn nog onverspoord kunnen rijden ??? ;D

Het was echt  freeriden, dus alle drie geen camera bij ons, maar gewoon knallen, jumpen (6-7mtr cliffdrop馃構) treeruns, allles!!!!
    Het laatse uurtje heeft de sneeuwfee/powderbabe Barabara (ssc1 @ den haag jongsleden) nog mee geskied op haar K2 '' tjes. En ik moet echt even een langs voor haar breken, want heb serieus nog nooit een meid in 5 weken zoveel progressie zien maken en ze nam de zelfde jumps en steile passages giechelend/lachend met de woorden "ik kan nog niet zo goed ski脙芦n".

videos en foto's are on tha way.

ps. De hele week van 10 tot 13uur prive dus veel MEPOWDER tijd ;D
  • Dio
    Advanced
    Dio op 31 januari 2010 路 09:20
    Yahoooo Chico, ik raak hier al stoked van. Snel snel snel met die foto's en video's!
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 31 januari 2010 路 15:42
    Elke keer als ik zo'n met stoke gevuld verhaal lees denk ik weer bij mezelf; nog 1.5 jaar, dan mag ik weer!
    Stoke on Chico en kom maar met die fotos  馃槂
  • Dio
    Advanced
    Dio op 31 januari 2010 路 22:14

nog 1.5 jaar, dan mag ik weer!
    ...

Saddest story ever. Nooit gedacht dat je zo zou flippen in die liftline en dat je die gast ook echt zou stabben. Anders had ik je tegen gehouden, ik zweer het je. Is er nog kans dat je eerder wordt vrijgelaten wegens goed gedrag?
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 31 januari 2010 路 22:41

[quote author=Infernus link=topic=946.msg16465#msg16465 date=1264948948]
    nog 1.5 jaar, dan mag ik weer!
    ...

Saddest story ever. Nooit gedacht dat je zo zou flippen in die liftline en dat je die gast ook echt zou stabben. Anders had ik je tegen gehouden, ik zweer het je. Is er nog kans dat je eerder wordt vrijgelaten wegens goed gedrag?
    [/quote]

Tja, ''No friends on a powderday'' iets te serieus genomen denk ik. Vervroegde vrijlating wordt lastig maar misschien krijp ik er wel gewoon ff tussenuit, dat schijnt te http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/255791/Ontsnapte-crimineel...

;D
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 1 februari 2010 路 10:30
    Ik heb persoonlijk liever dat ze je locked-up houden! Maar ja, wie ben ik!
    No risk, no fun...No limit, no life
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 1 februari 2010 路 10:41
    Tja wie ben jij!
    Wanneer gaan we nou is rijden?
  • elchico
    Tourist
    elchico op 2 februari 2010 路 08:53

barbara @ centralbahn zum gr脙录nwaldbahn

:-*

:-\, met m'n linker voet vol afgezet van een steentje馃構 en ik maar denken dat het een weiche pillow was馃榾
  • wouter
    Beginner
    wouter op 2 februari 2010 路 11:26

En bedankt. Weer een dag gefrustreerd achter mn bureau 馃槈

Eind feb/begin maart voor kleine 2 weken in Salzburg, duimen voor een nordstau!

Genietse daar de komende dagen.
    Op oude sneeuw moet je het leren

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro