WP-ers in Salzburgerland

• White_Sessions
    Expert
    White_Sessions op 4 februari 2010 · 11:08
    @ Fastsiegie:

nog een dikke week vrij boarden ... en dan begin ik snowboardles te geven in Kaprun/Zell am See

Minstens een maand werk om te beginnen  ;D

Ondertussen genieten van de sneeuw die hier in de buurt nog valt!
    White Sessions
  • fastsiegie
    Beginner
    fastsiegie op 4 februari 2010 · 21:21
    voor wie ? Sport Alpin of zo doe dan maar de groeten aan Tim van mij en Semmel ook natuurlijk.
  • elchico
    Tourist
    elchico op 6 februari 2010 · 17:58

Drop it!!
  • doov
    Advanced
    doov op 7 februari 2010 · 10:53
    Lekker Chiko!
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Juulski
    Advanced
    Juulski op 7 februari 2010 · 11:20
    nice, looks pretty damn good!! keep the stoke up!
  • White_Sessions
    Expert
    White_Sessions op 8 februari 2010 · 20:18
    @ Fastsiegie: Schi und Racingschule Thayer ... ze hadden net een snowboarleraar nodig voor een paar weken aan groepen les te geven, maar ben ondertussen ook al les aan het geven aan privéklanten 😃

Vandaag in park en pipe gehangen en dan nog wat strepen uitgereden op de Kitz met een bluebird-day! ... maar niks extreem (lees langwied) gezien er pas nog gasten op de zijkant in een lawine zijn blijven plakken: die waren op pad zonder enige apparatuur en wrschl niet naar lawinegevaar 4 gekeken...

White Sessions
  • elchico
    Tourist
    elchico op 10 februari 2010 · 17:35
    Afegelopen maandag waren Hauni en Matthias Mayr hier aan het draaien in Obertaurn samen met een collega van mij en een jonge hond uit der OT van 21 jaar.
    En mijn collega zei dat die gast van 21: sneller, hoger en stabieler aan het springen en landen was dan die twee pro´s . ???

• elchico
    Tourist
    elchico op 12 februari 2010 · 22:20
    Loop in gisteren na de les in skileraar-mode door het dorp. zie ik in mijn ooghoek drie freeriders lopen. zoals gewoonlijk altijd ff gear-check.
    kijk ik een van de drie in de ogen; ik kijk nog eens. en tot mijn verbazing loopt daar Timo Hermeler over straat die ik alleen maar ' de blaadjes' ken.
    Even handen geschud met ' the magic 3' edo.art en zijn vriendin irene. ik geloof dat ze voor snow een reportage waren maken over Obertauern.

• Dio
    Advanced
    Dio op 14 februari 2010 · 09:33
    Whehehe, ze zien er toch altijd een beetje koddig uit hè als ze niet in hun element zijn. Lopende freeriders. Net pinguins. Eenmaal in de sneeuw wordt het wel anders. (die Timo kan rijden jongen...)
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • martijnmvf
    Advanced
  • alexsvw
    Advanced
    alexsvw op 16 februari 2010 · 17:39
    Staan we in OT aan het einde van de dag wat wij dachten voor de laatste run bij de lift zie ik daar iemand in zo'n leraren pakje naar mijn boord met WePowder sticker kijken en die zegt opeens het magische woord "WePowder". Dus ik zeg El Chico en een nieuwe vriendschap was geboren  😀. We hebben toen met z'n 3en nog gezellig een paar runnetjes gemaakt en daarna wat gedronken.
    De dag daarvoor waren we al met Nicky op stap geweest.
    Het was echt Wepowder.
    Walking down a mountain is a waste of gravity
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 16 februari 2010 · 18:15

Staan we in OT aan het einde van de dag wat wij dachten voor de laatste run bij de lift zie ik daar iemand in zo'n leraren pakje naar mijn boord met WePowder sticker kijken en die zegt opeens het magische woord "WePowder". Dus ik zeg El Chico en een nieuwe vriendschap was geboren  😀. We hebben toen met z'n 3en nog gezellig een paar runnetjes gemaakt en daarna wat gedronken.
    Het was echt Wepowder.

😀
    You ski? wePowder!
  • elchico
    Tourist
    elchico op 22 februari 2010 · 00:41
    vandaag, had ik door omstandigheden, allen smorgens 2 uur priveles.

de hele dag zitten rippen: freshies, pillow-lines, kleine cliff-drops en kleine kessel spitze, (het open veld met 2 grote turns en daarna van af boven het midden straight line!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D

wat een dag weer😋
  • ollie
    Expert
    ollie op 22 februari 2010 · 13:12

Het was echt Wepowder.

Je hebt er wel patent op he? Hoe gaat miss Mantra? 😃
    ...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
  • alexsvw
    Advanced
    alexsvw op 22 februari 2010 · 16:28

[quote author=alexsvw link=topic=946.msg17354#msg17354 date=1266338358]
    Het was echt Wepowder.

Je hebt er wel patent op he? Hoe gaat miss Mantra? 😃
    [/quote]

Klinkt bekend he. Gaan we met z'n 4en nog in April als de sneeuw nog een beetje goed is? Miss Mantra gaat in Maart nog een weekje met Edward Bekker mee om aan haar skills te werken. De laatste keer ging het al een stuk beter. Ze durft nu de skies een beetje te laten lopen.
    Walking down a mountain is a waste of gravity
  • elchico
    Tourist
    elchico op 27 februari 2010 · 08:15
    @ ollie.
    die miss Mantra staat prima op haar skietjes, maar het is bij wel meer vrouwlijke rijders zo dat ze zich zelf een beetje onderschatten. Ze kan harder rippen dan ze zelf denkt in mijn ogen. maar daar zal Edward wel voor gaan zorgen 8)

Today Bleubird-day @ der OT.( oohjah is ook nog wat sneeuw gevallen gisteren😀)
    Samen met Barbara even onze skills omhoog rijden vandaag voor ssc praktijk met wat locals.

• elchico
    Tourist
    elchico op 17 april 2010 · 12:04
    De beloofde super mieterse Full-HD footage van de betere rijders uit der OT is nog lang niet af,
    maar één van de rijders is zo goed geweest een Teaser voor ons poederfanaten in elkaar te flansen.

Freeride Obertauern 09/10
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 19 april 2010 · 15:05
    Vreselijk lekker!
    White room,Pillow lines,I rule
  • elchico
    Tourist
    elchico op 19 april 2010 · 19:50

Vreselijk lekker!

en het wordt nog veel lkkrder kan ik je verklappen 😀
  • Dio
    Advanced
    Dio op 19 april 2010 · 23:10 Life is what happens the moment you put your phone away.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro