Sneeuwschoenen

• Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 7 januari 2010 · 10:03
    Zag op het lijstje van SSC sneeuwschoenen staan, ik heb er geen ervaring me en heb ze dus ook niet. Is het de moeite om ze te kopen of kan je ze ergens huren? Het is ook meer een snorbaarders ding denk ik?
    WeRookie
  • alexsvw
    Advanced
    alexsvw op 7 januari 2010 · 18:53
    Ik weet dat je sneeuwschoenen kan huren in Disentis. Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb aan Maarten gevraagd of het goed is als ik ze daar huur.
    Walking down a mountain is a waste of gravity
  • Dio
    Advanced
    Dio op 7 januari 2010 · 20:26

Zag op het lijstje van SSC sneeuwschoenen staan, ik heb er geen ervaring me en heb ze dus ook niet. Is het de moeite om ze te kopen of kan je ze ergens huren? Het is ook meer een snorbaarders ding denk ik?

Bever EU 6,-- per dag
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 7 januari 2010 · 20:53
    Ik zou ze eerst huren. Dit is typisch zo'n stuk equipment waarvan je pas leert wat je wel en niet lekker vind als je het minstens een keer hebt gebruikt. Ik wilde een paar nieuwe kopen, maar heb van interne bronnen vernomen dat http://cascadedesigns.com/msr/snowshoes/category volgend jaar met een hele mooie innovatie op dat gebied komt. Zonder overigens enig idee te hebben waar die innovatie uit bestaat. Omdat ik ook lekker aan het splitboarden ben, heb ik besloten om het nog maar even lekker te laten. Maar ik zou even wachten met nieuwe kopen...
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • Anton
    Tourist
    Anton op 7 januari 2010 · 21:57

Maar ik zou even wachten met nieuwe kopen...