Poedertripje

• bernd
    Tourist
    bernd op 15 januari 2010 · 12:16
    Beste mensen,

Ik wil van 27 januari tot zeg, de 31ste van januari even de sneeuw in en een mooie freeridetrip maken. Maar dat kan/wil ik niet alleen.. Over het algemeen doen m'n vrienden niet zoveel buiten de piste en ervaring/kennis ervan hebben ze al helemaal niet. Daarnaast lijkt het me leuk om met nieuwe en gelijkgestemde mensen een trip te doen Dus bij deze een oproep voor ieder die zin en tijd heeft. Ikzelf heb een auto met ruimte voor 1 ander met spullen..  Wat betreft de bestemming, dat hangt een beetje af van een eventueel poederalert.. Check even het freeridepaspoort en dan stemmen we daar het een en ander op af. Dus als er geïnteresseerden zijn, laat je horen!

Bernd van Schaik
    Tel: 0647674305
    mail: berndvanschaik@gmail.com

Er heeft zich al iemand aangemeld, voor de 28ste tot de 1ste..
    The more, the merrier!
  • TedjeTuba
    Tourist
    TedjeTuba op 15 januari 2010 · 16:11
    Tedje gaat mee met Bernd!

Vertrek 27 e s'avonds, helaas moet ik zondagavond de 31e weer terugrijden!
    Bij mij past er nog 2 man met meuk bij als ik niet met Bernd ga carpoolen.

dussss
  • bernd
    Tourist
    bernd op 15 januari 2010 · 18:26
    Lekker bezig Tedje..
    Ben al aan het regelen, dat ik de 27ste ook kan vertrekken..
    Al enige suggesties wat betreft het gebied?
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 15 januari 2010 · 23:20
    he Bernd! Laat ff weten wat je plannen zijn, ben wel benieuwd!
  • TomDV
    Beginner
    TomDV op 15 januari 2010 · 23:51

Lekker bezig Tedje..
    Ben al aan het regelen, dat ik de 27ste ook kan vertrekken..
    Al enige suggesties wat betreft het gebied?

Misschien valt Tigne te overwegen ?

http://www.thepulpshow.com/latenight/babes/skien-bikini...

;D
  • bernd
    Tourist
    bernd op 16 januari 2010 · 00:21
    Ok, bestemming staat vast.. 😉 Was dit puur een suggestie of ben je ook van de partij?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 16 januari 2010 · 08:42
    @Bernd.
    Ik zou nog even wachten. De lange termijn voorspellingen van ECWMF en GFS lopen nogal uiteen. Gewoon rustig afwachten. Eind januari is onderdak vinden absoluut geen probleem.
    May the powder be with you.
  • bernd
    Tourist
    bernd op 16 januari 2010 · 09:02
    Absoluut! was ook niet van plan naar Tignes te gaan, ben ik vorig jaar nog geweest en wil graag nieuwe gebieden zien.. Maar suggesties zijn natuurlijk altijd welkom..
  • TomDV
    Beginner
    TomDV op 16 januari 2010 · 09:44
    Was jammer genoeg puur een suggestie, moet dan reeds ergens anders aanwezig zijn  😉
  • TedjeTuba
    Tourist
    TedjeTuba op 17 januari 2010 · 16:07
    juist precies wat Morris zegt, afwachten tot het laatst en dan de beste spot kiezen!
  • TedjeTuba
    Tourist
    TedjeTuba op 19 januari 2010 · 13:44
    Heeuj dikke kans dat Janek ook meegaat. (mijn halfbroertje die er ook bij was vprig jaar bij Lawine 1)
  • TedjeTuba
    Tourist
    TedjeTuba op 19 januari 2010 · 13:45
    duim omhoog moest dat zijn 😮
  • bernd
    Tourist
    bernd op 19 januari 2010 · 13:53
    Gezellig! Ben benieuwd wat het word de 27ste! Nicky zit dan in Disentis, die wilde ook wel meeten..
  • TedjeTuba
    Tourist
    TedjeTuba op 25 januari 2010 · 12:40
    :-\ hmm als ik de berichten lees lijkt het of we net te vroeg gaan...maar ja shit is set....waar kunnen we nu het best heeeeen??
  • Alexx
    Tourist
    Alexx op 25 januari 2010 · 14:40
    kben geïnteresseerd ..
    Le Kilomètre Lancée
  • bernd
    Tourist
    bernd op 25 januari 2010 · 14:59
    Super dan zijn we met z'n vieren, laat even je nummer achter dan bellen we vanavond of morgen voor de defenitieve details
  • Erik-Jan
    Advanced
    Erik-Jan op 25 januari 2010 · 18:23
    Ik zou eventueel graag met je mee gaan, maar kan pas vanaf de 30ste, wordt waarschijnlijk lastig, maar heb je even een mail gestuurd 😉
  • bernd
    Tourist
    bernd op 25 januari 2010 · 18:33
    Ook eventueel voor Alexx, de data zijn veranderd.. Vertrek de 27ste s'avonds en moet de 1ste terug zijn. Is kort maar krachtig.. M'n reisgenoten kunnen ook maar tot de 1ste.
  • Erik-Jan
    Advanced
    Erik-Jan op 25 januari 2010 · 18:41

Ik wil van 27 januari tot zeg, de 31ste van februari 

Ik wist niet dat februari in 2010 31 dagen heeft?  😉

Veel plezier!
  • bernd
    Tourist
    bernd op 25 januari 2010 · 18:50
    Haha, nee dat word lastig inderdaad.. Volgende keer beter!
  • brt
    Advanced
    brt op 25 januari 2010 · 21:16

Haha, nee dat word lastig inderdaad.. Volgende keer beter!

bernd, weet je al waar je heen gaat? Ik ga morgenmiddag richting Italiaans / Franse grens (mont blanc gebied), en welicht tegen het weekend wat naar het noorden afhankelijk van wel/geen dump in het noorden.
  • TedjeTuba
    Tourist
    TedjeTuba op 25 januari 2010 · 21:49
    :-\ yoow Bernd ik zeg we laten het nog ff open. Logies vinden lukt woensdag ook nog wel en gezien de berichten is de kans groot dat er dan meer duidelijkheid is over waar de condities goed gaan zijn.
    3 man is wel het maximum om chill te reizen met mijn barrel dus als die Hagenees  ;D meegaat is het idd beter om met 2 auto's te gaan.....
  • bernd
    Tourist
    bernd op 25 januari 2010 · 22:09
    Klinkt goed brt! Zoals m'n waardige reisgenoot Tedje Tuba al schreef, wachten we nog tot uiterlijk woensdag met locatie kiezen. Maar lijkt een leuk plan om te meeten, like I said: The more the merrier! Laat anders nog even wat gegevens achter.. 

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro