TE KOOP: 2 skijassen en 1 donsjas

• Servaes
    Tourist
    Servaes op 18 januari 2010 · 10:17
    Beste,

Ik heb 2 ongebruikte freeride skijassen te koop.
    Ze kosten beide 230 euro nieuw, maar mogen weg voor zo'n 100 euro.

De eerste is een Bugaboo Reskin van Columbia, maat L, kleur "NEON GREEN" => http://www.columbia.com/mens-jacket-shells/men-jackets-interchange,def...

De tweede is een Mahagony Ridge van Columbia, Maat L, Kleur "POOL PAINTED PLAID" => http://www.columbia.com/mens-jacket-shells/men-jackets-interchange,def...

De jassen zijn nooit gebruikt en dus in volledige nieuwstaat. Persoonlijk vind ik het echt vette jassen, maar alleen als je goed kan skiën/boarden, anders ben je zo een wannabee.

De donsjas is ook van Columbia (Titanium) en ook een Large. Kleuren zijn Zwart/rood. het gaat over een Reverse Down jacket alpino 2. Een zeer klein op te bergen extra isolatie laat die je eigenlijk gewoon altijd mee moet hebben, dan moet je nooit schrik hebben voor koude. Hij weegt 350 gram, inclusief opbergzakje. Je kan hem tot 12cm op 16cm op9 cm opvouwen. De donswaarde is 700fill. Hij kost nieuw zo'n 250 euro, maar mag de deur uit voor 110 euro.

Alle jassen zijn NOOIT gebruikt.
    Als je interesse hebt, mail me even voor vragen/foto's/... servaestimmerman at hotmail dot com

Groeten,

Servaes
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 18 januari 2010 · 10:49

De jassen zijn nooit gebruikt en dus in volledige nieuwstaat. Persoonlijk vind ik het echt vette jassen, maar alleen als je goed kan skiën/boarden, anders ben je zo een wannabee.

LOL  😀
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 18 januari 2010 · 11:03

[quote author=Servaes link=topic=1059.msg15474#msg15474 date=1263806233]

LOL  😀
    [/quote]

Die zijn dus niet voor mij    ;D

Mooie deal! alleen alleen heb ik pas bij onze vrinden van snowountry een zo'n groene (wannabee 😋) jas gekocht, (en ik heb maat M).
    Go to heaven, ski like hell!
  • Servaes
    Tourist
    Servaes op 18 januari 2010 · 14:04
    Alvast excuses voor het benoemen van de jas als "wannabee", maar das maar hoe ik het vind. Ik zou er zelf niet mee durven skiën, simpelweg omdat ik zelf geen skiwonder ben.
    Ciao
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 18 januari 2010 · 15:24
    Is die eerste met 'Neon Green' met dat paarse erbij of met dat grijze?? Die groen/paarse is wel heel gaaf  ;D
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • sjonnie
    Advanced
    sjonnie op 18 januari 2010 · 16:50
    die dons heb je heir http://www.rawoutdoors.co.uk/Models.aspx?ModelID=3203... voor 100euro dus 110 lijkt me wat veel 😉
    btw hoe komt het dat je 3 nieuwe jassen (ook nog van 1 merk) aanbiedt?
  • dolfbroekveldt
    Tourist
    dolfbroekveldt op 18 januari 2010 · 16:53
    iets met vallen en vrachtwagen  ;D ?
    Je nieuwe signature
  • Servaes
    Tourist
    Servaes op 18 januari 2010 · 17:51
    Hoi,

de donsjas: die staat inderdaad voor 100 euro blijkbaar te koop, maar daar komt hij ook van 167 euro... maar ik ben zeker bereid wat van de prijs af te doen. Dus doe een goed bod zou ik zo zeggen.

Hoe ik aan drie jassen ben geraakt: 1tje is een kerstkado voor mij, de donsjas heb ik zelf gekocht (omdat ik ook wintertrekkings doe) en de andere was de kerstcado voor mijn broer. We hadden beiden besloten van de jassen te verkopen, gezien onze huidige jassen echt nog niet versleten zijn(en anders zouden we zo meedoen aan het ieder jaar kopen van een nieuwe modeskijas, daar waren we niet voor te vinden).

ps: het is de paars-groene.

ciao
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 18 januari 2010 · 19:34

1tje is een kerstkado voor mij, de donsjas heb ik zelf gekocht (omdat ik ook wintertrekkings doe) en de andere was de kerstcado voor mijn broer. We hadden beiden besloten van de jassen te verkopen, gezien onze huidige jassen echt nog niet versleten zijn(en anders zouden we zo meedoen aan het ieder jaar kopen van een nieuwe modeskijas, daar waren we niet voor te vinden).

???
  • chilo
    Tourist
    chilo op 18 januari 2010 · 20:43

die dons heb je heir http://www.rawoutdoors.co.uk/Models.aspx?ModelID=3203... voor 100euro dus 110 lijkt me wat veel 😉
    btw hoe komt het dat je 3 nieuwe jassen (ook nog van 1 merk) aanbiedt?

Niet dat het me verder echt boeit hoor, maar voor die 100 euro moet je wel ff naar de UK. Er komt nog ruim 10 euro verzendkosten bij. En dan...potverpielekes, issie net zo duur, net zo nieuw en net zo alles eigenlijk.

Maargoed, who cares... 8)

My Life Is Better Than Your Vacation!
  • Servaes
    Tourist
    Servaes op 21 januari 2010 · 19:16
    Ook nog te koop:

1.  Peak Performance Supreme Down jacket, Large, wit/grijs. 765gram, 800fill, pertex quantum, inclusief opbergzakje. Kost nieuw 465 euro, maar mag weg tegen iets minder dan de helft: doe een goed bod en hij is voor jou.

2. Peak Performance Down Liner Jacket, Large, Rood.   460gram, 800fill, Pertex Microlight.
    Kost nieuw 249 euro, mag weg voor een bedrag rond de 160 euro of een redelijk bod.

Groeten,

Servaes

ps: niet van de vrachtwagen gevallen. Het was gekocht door een mama van de INBEV-stakers, maar gezien de staking gedaan is, kunnen ze terug naar binnen, naar de haard waar het warm is... (mopke).
  • Arno_Laeven
    Beginner
    Arno_Laeven op 22 januari 2010 · 10:09
    Volgens je WePowder paspoort ben je een meer dan uitstekende skiër. Kweet niet, maar het klinkt niet helemaal zuiver dit  :-\
  • pindakeesie
    Tourist
    pindakeesie op 22 januari 2010 · 10:20
    Volgens het paspoort heb je alle gear, voor touren en klimmen, maar doe je niet veel meer dan wandelen.
    Ik ken je niet persoonlijk maar kijkend naar je paspoort en het overschot aan jassen, Schat ik je in als een echte gearfreak 😀 ( of iemand met een winkeltje/handeltje ?  ??? )
    gewoon... omdat het lekker is
  • Vorda
    Tourist
    Vorda op 22 januari 2010 · 10:50
    Lijkt me niet helemaal zuiver neen.
  • doov
    Advanced
    doov op 22 januari 2010 · 11:09
    Misschien jokken er wel meer in hun paspoort  :😃
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Servaes
    Tourist
    Servaes op 22 januari 2010 · 11:18
    Gear-freak: Ja
    Handeltje: Neen
    Gat in handen: Ja

Ik denk ook dat jullie een beetje moeten beseffen dat sommige van de onderdelen van het paspoort nogal dubbelzinnig zijn: Klimmen kan zowel met als zonder ski's, en zonder ski's (ijsklimmen bijvoorbeeld) kan je toch al behoorlijk stijl gaan.
    Ook de uitrusting: voor een eenvoudige wintertrekking heb je al bijna alles nodig dat op het paspoort staat.

Maar ik denk dat het foutief was om hier de spulletjes aan te bieden. Bij deze wil ik de moderator vragen om de discussie te sluiten en wil ik me excuseren voor de overlast.

Groeten,

Servaes
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 22 januari 2010 · 12:08

ps: niet van de vrachtwagen gevallen. Het was gekocht door een mama van de INBEV-stakers, maar gezien de staking gedaan is, kunnen ze terug naar binnen, naar de haard waar het warm is... (mopke).

Alleen al hierom mag 't topic van mij blijven!  ;D
  • Erik-Jan
    Advanced
    Erik-Jan op 24 januari 2010 · 12:53
    t zijn wel verdomd mooie jasjes... 😮

Peak Performance Supreme Down Jacket lijkt me wel, maar 230 euro is nog steeds veel voor een student...  :'(

• Servaes
    Tourist
    Servaes op 24 januari 2010 · 15:31
    @Erik-Jan: je hebt een pm
    @anderen: de PP Down liner zou, zonder tegenbod van iemand, de deur uitgaan voor 100 euro.
    Groeten
    Servaes

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro