Gidsen Trois Vallees

• Frisco
    Advanced
    Frisco op 21 januari 2010 · 08:31
    Iemand ervaringen met gidsen in Les Trois Vallees? En dan met name Val Thorens?
    Over anderhalve week ga ik, gewapend met de Black Diamond Verdicts uit de labs, die kant op en ben ik van plan eens een dagje met een gids op pad te gaan. Alle tips zijn welkom!
    Never eat yellow snow!
  • poling
    Beginner
    poling op 21 januari 2010 · 08:32
    bv didier givois. ff googlen
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 21 januari 2010 · 10:48
    Ik ben toen een keer met zo een gast van http://www.freeschoolattitude.com/ meegeweest.

Hij liet me wel leuke plekken zien alleen het was behoorlijk mistig toen we gingen en dat beperkte de mogelijkheden wel een beetje.
    Ook sprak die gast behoorlijk belabberd engels en mijn frans is zelfs nog minder dan belabberd dus de communicatie was niet 'je van het' dat was wel een minpuntje  :-\ 
    De rest sprak wel engels dus ik had net pech, dat zou ik dus wel eerst navragen.
    Go to heaven, ski like hell!
  • doov
    Advanced
    doov op 21 januari 2010 · 14:56
    Via de skischool ESF kun je een gids boeken.  Mij is dat wel bevallen ( was wel in Les Menuires, maar goed). Hij wist nog heel wat onverpoorde hellingen te vinden, terwijl heel veel al behoorlijk verspoord was.

In de voorjaarsvakantie zijn die ESF gidsen niet beschikbaar en die duurt in Frankrijk 4 weken.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro