Gezocht: goedkoop slapen in Argentière

• wouterdirk
    Tourist
    wouterdirk op 22 januari 2010 · 14:05
    Beste Poederzoekers

over drie weken ga ik o.a. een paar dagen Poederen in Argentière, Nu zoek ik nog een goedkoop plekje om mijn hoofd op een kussen te leggen. TIPS?
  • yannickdb
    Advanced
    yannickdb op 22 januari 2010 · 14:50
    goedkope gite tussen Cham en Argentière: gite de montagnes. 15euro per nacht met keuken die je mag gebruiken, goede douches en een skikot... Volgens mij de beste prijs/kwaliteit verhouding in de hele vallei...
    Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
  • wouterdirk
    Tourist
    wouterdirk op 22 januari 2010 · 15:28
    Super bedankt voor je snelle reactie, heb je ook bijvoorbeeld een website of een adres of tel van het wonderschone plekje.
  • yannickdb
    Advanced
    yannickdb op 22 januari 2010 · 16:33

The Gite La Montagne is an attractive place located in a forested area about 0.7 miles north of the main train station in Chamonix. It is located north of the train station at 789 Promenade des Cremeries.

Gastvrouw spreekt enkel Frans, maar het is een typische gite voor alpinisten en freeskiers van over de hele wereld...
    Als je van Cham naar Arentière rijd, ongeveer halverwege in het bos aan de linkerkant, er staat een klein bordje als ik me niet vergis...
    Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
  • barttoorn
    Tourist
  • wouterdirk
    Tourist
    wouterdirk op 26 januari 2010 · 20:31
    beste powderzoekers

thanks voor de info, ik ben ze allemaal gemaild en gebeld. ik wacht nu op de beste aanbieding. ga natuurlijk voor slapen, ontbijt en een bakpoeder. hahaha 😋
  • yannickdb
    Advanced
    yannickdb op 26 januari 2010 · 20:48
    Vagabond is 60cent / nacht goedkoper dan Montagnes, maar je moet er een euro betalen om te douchen en er is geen echt keuken die je kan gebruiken (2 mini gasvuurtjes en een microgolf)... Edward bekker heb ik geen ervaring mee.

Montagnes gaat mischien niet direct antwoorden op mail, maar er zijn altijd nog wel enkele plaatsjes vrij...

Succes!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro