Springfestival am st. Anton am Arlberg 9. bis 11. April

• elchico
    Tourist
    elchico op 26 januari 2010 路 21:05
    Wij zijn er bij met een rode Brigade uit Obertauern 8)
  • Juulski
    Advanced
    Juulski op 7 februari 2010 路 10:09
    ik ben er ook bij.. gister besloten dat ik mee ga doen aan de X-ride freeride comp... nu trainen, trainen, trainen.. 馃槈
  • Dio
    Advanced
    Dio op 7 februari 2010 路 10:15
    Yeeeeaah Juuls, Go Grrrrl!
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Juulski
    Advanced
    Juulski op 7 februari 2010 路 10:21
    tja doelgericht rijden werk voor mij het beste, en ideaal is natuurlijk dat ik de helling hele seizoen kan skien en mijn ideale lijn kan rijden..
    ook moet ik serieus aan de bak in het park.. een 3 moet toch wel haalbaar zijn hoop ik.. en gister ideale spot gevonden bij het skilerarenhuis om kicker te bouwen, dus ik kan nu ook s avonds aan de bak! nu nog iemand aan de mouw trekken die het me gaat leren, hehe, maar dat is waars het makkelijskte deel!
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 7 februari 2010 路 14:34

en gister ideale spot gevonden bij het skilerarenhuis om kicker te bouwen, dus ik kan nu ook s avonds aan de bak! nu nog iemand aan de mouw trekken die het me gaat leren, hehe, maar dat is waars het makkelijskte deel!

Laat me raden, aan de overkant van de weg?  Daar hadden wij 3 jaar geleden ook een kicker gebouwd  ;D Succes met trainen!
  • elchico
    Tourist
    elchico op 7 februari 2010 路 16:37

ik ben er ook bij.. gister besloten dat ik mee ga doen aan de X-ride freeride comp... nu trainen, trainen, trainen.. 馃槈

top idee,
    Kan ik Juulski eens live in action zien 馃榾

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro