Völkl Mantra's of Gotama's en welke bindingen?

• SPAM
    Advanced
    SPAM op 8 februari 2010 · 22:35
    Tuurlijk, maar je kunt altijd informeren wat een setje kost bij bv MK. Is het verschil acceptabel dan gaat de voorkeur uit naar lokaal. Gaat het om enorme bedragen tja dan snap ik het en zoek ook zelf mijn heil bij online verkopers. Dat je wel de moeite moet nemen om lokaal te informeren wordt bevestigd doorde aanbieding van Menno die nu de Hellbent voor ongeveer 450 euri heeft staan. Ik was vrijdag in de skihut daar is hij nog bijna 1000 euro en ook Conrad vraagt 100 meer.

Lokaal is dus niet altijd duurder en lokaal kan ook HEEL veel duurder zijn. Goed orienteren en betalen voor advies is onderdeel van eerlijk zaken doen. Advies is wat waard maar ja eerlijk is eerlijk het heeft ook een max prijs.

Doov schreef al eens dat als hij iets koopt zonder advies dat hij korting vraagt en als er uitgebreid advies wordt geleverd dan gaf hij aan de meerprijs prima te vinden.  Ik kan me wel in die redenatie vinden.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 8 februari 2010 · 23:44
    ogier link=topic=1142.msg17000#msg17000 date=1265663802]
    [quote author=Spider link=topic=1142.msg16991#msg16991 date=1265657043]
    [quote author=Remco link=topic=1142.msg16979#msg16979 date=1265638739]
    precies, en ik steun liever de (kleine) nederlandse scene dan een ander groot buitenlands bedrijf.

Held +1
    [/quote]

Slechts ten dele waar en wel een klein beetje een "WePowder-gewenst antwoord".
    [/quote]

Stook-modus weer aan zie ik.
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 9 februari 2010 · 09:13
    Nee helemaal niet. In 1e instantie steun ik ook liever de nederlandse (freeride)scene. Alleen bij mij in de buurt kan ik een tracker 1 kopen, voor een prijs hoger dan nieuwe 3-antenne-piepers. Twintips hebben ze sowieso nauwelijks. ABS en Avalung hebben ze nog nooit van gehoord. En als ik zeg dat ik opzoek ben naar freeride-ski's koppelen zij daar de naam "fun-ski's" aan! Zegt genoeg lijkt me...! Laatst nieuwe skischoenen gekocht bij MK. Ondanks de goede service, ben ik totaal wel 6,5 uur bezig geweest voor ik weer terug was. En dat is nogal lang en daardoor voor mij niet de moeite waard om dat telkens te moeten doen. En zoveel winkels a-la MK zijn er in Nederland niet. Je wordt dus haast per definitie gedwongen om een aanzienlijke tijd in de auto te zitten. En als de overige nederlandse winkeliers niet de gear in het assortiment hebben die ik graag wil. Dan is een stap naar internetwinkels snel gemaakt! En dan kun je roepen dat daarmee niet de nederlandse skiscene gesteund wordt. Maar misschien is dat dan wel een kip-ei verhaal!

Vandaar mijn redenatie "slechts ten dele waar".
    No risk, no fun...No limit, no life
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 9 februari 2010 · 09:19
    Je wordt dus haast per definitie gedwongen om een aanzienlijke tijd in de auto te zitten.

Wel als je in het land van Ooooh woont...
    You ski? wePowder!
  • doov
    Advanced
    doov op 9 februari 2010 · 12:04
    Rogier, in de randstad zitten wij dagelijks 6,5 uur in de auto!
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 10 februari 2010 · 07:20
    ach ja, ieder zijn ding. ik wist niet dat het zo populair was daar bij jullie
    het helpt overigens als je het sleuteltje omdraait en ook echt de motor start in plaats van alleen je broem-broem geluid te maken. 😉

Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • Dio
    Advanced
    Dio op 10 februari 2010 · 14:39
    ogier link=topic=1142.msg17007#msg17007 date=1265703189]
    Blah...Ondanks de goede service, ben ik totaal wel 6,5 uur bezig geweest voor ik weer terug was. En dat is nogal lang ..Blah

Oldenzaal Bilthoven met jouw rijstijl 1 uur heen en 1 uur terug. Blijft er 4,5 uur over die:
    - Of zijn besteed aan het passend maken van je schoenen = 4,5uur * uurtarief van 75,-- = 337,50 waardoor er voor betreffende winkelier er dus geld bij kon bij heel die aankoop van jou.
    - Of voorgoed als werkzame uren kunnen worden afgeschreven omdat een of andere als een kakelend oud wijf met een plaat voor d'r kop leuterende jongvolwassene de winkel niet uit te krijgen was.

Wordt nou toch eens wat doelgerichter man. Zeseneenhalf uur om schoenen te kopen?! Heb jij tieten of zo? Dit is bijna net zo raar als op de dag van de grootste dump sinds twee maanden in je auto stappen en naar huis toe rijden.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • doov
    Advanced
    doov op 10 februari 2010 · 14:48

[quote author=[R]ogier link=topic=1142.msg17007#msg17007 date=1265703189]
    Blah...Ondanks de goede service, ben ik totaal wel 6,5 uur bezig geweest voor ik weer terug was. En dat is nogal lang ..Blah

Oldenzaal Bilthoven met jouw rijstijl 1 uur heen en 1 uur terug.

[/quote]

Doe er maar een kwartiertje enkele reis bij, want een beetje vlot optrekken is er niet bij  😀
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 10 februari 2010 · 19:05
    Haha Dio, je ijlt een beetje en je praat weer heerlijk in je eigen straat! Ik snap het wel, de druk van de afgelopen weken is vast een beetje naar je hoofd gestegen en een uitlaatklep vinden is niet altijd even makkelijk. Maar dat is ook logisch met wat er binnenkort op de planning staat! Ik neem het je niet kwalijk hoor! 😃
  • Dio
    Advanced
    Dio op 10 februari 2010 · 20:00
    Lukt het je ook nog om een zinnig antwoord te fabrieken ipv dit wollige geblaat? En die quasi-invoelende "ik snap het wel" act kun je beter meteen ditchen want dat lijkt nergens naar, man die poeder laat liggen en zeseneenhalf uur doet over het kopen van schoenen. Tsss.
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 10 februari 2010 · 20:12
    Gelukkig was jouw "betoog" over doelgerichtheid wel zinnig...!
  • Remco
    Tourist
    Remco op 10 februari 2010 · 21:59
    hahaha, wat een amusement! ga vooral door! 😃
  • Dio
    Advanced
    Dio op 10 februari 2010 · 23:54
    ogier link=topic=1142.msg17089#msg17089 date=1265829156]

Precies. Je herkent het al wel, dat is tóch vooruitgang. Alleen het zelf produceren, dat blijft nog moeilijk hè?
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 11 februari 2010 · 02:48

[quote author=[R]ogier link=topic=1142.msg17089#msg17089 date=1265829156]

Precies. Je herkent het al wel, dat is tóch vooruitgang. Alleen het zelf produceren, dat blijft nog moeilijk hè?
    [/quote]

Over zelfproducering van vooruitgang gesproken, hier zullen we aan denken als we weer eens op je moeten wachten bovenaan een hike, ontzettende ouwe vent die je bent!
  • Dio
    Advanced
    Dio op 11 februari 2010 · 15:55

Over zelfproducering van vooruitgang gesproken, hier zullen we aan denken als we weer eens op je moeten wachten bovenaan een hike, ontzettende ouwe vent die je bent!

Goed voorbeeld haal je aan. Zo heb ik jullie toch niet opgevoed, tot asociale onattente hike-huftertjes? Samen uit samen thuis. (wanneer gaan we weer??)
  • Spider
    Tourist
    Spider op 11 februari 2010 · 16:02
    Ondanks een (schijnbaar) gebrek aan hike vermogen...Dio +1
    Better to burn out, then to fade away.
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 12 februari 2010 · 00:25

[quote author=Infernus link=topic=1142.msg17098#msg17098 date=1265852912]

Goed voorbeeld haal je aan. Zo heb ik jullie toch niet opgevoed, tot asociale onattente hike-huftertjes? Samen uit samen thuis. (wanneer gaan we weer??)
    [/quote]

Asociaal? Asociaal?! Mensen laten wachten, DAT is pas asociaal!

Enneeeeh, ik heb over het algemeen wel tijd de komende weken, dus laat maar weten wanneer het vrawke der lading kwijt is (of is dat al gebeurd?!) Also, hoe ist met den schouder?
  • Remco
    Tourist
    Remco op 16 februari 2010 · 08:36
    even weer back on topic:

Aah, kijk. Dat wou ik nou net horen!
    Hi Mr Hertog

If you order now and pay by credit card it should be possible to deliver them on Friday.

Mit freundlichen Grüßen / Kind regards

Versandabteilung / customer service

Sport Conrad GmbH

Bahnhofstr. 20

D-82377 Penzberg

Tel. +49 8856 8 11 40

Fax. +49 8856 8 11 15

Mail: info@sport-conrad.de

Mooi! dan kan ik ze dus volgende week al gaan testen! 😃
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 16 februari 2010 · 14:35
    Kan alleen maar beamen dat Sport Conrad altijd snel levert (als ze de spullen op voorraad hebben) : heb vrijdag nog een paar bindingen besteld, gisteren zijn ze vertrokken met UPS en morgen binnen!
    Dus je zal je bindingen zeker wel hebben tegen vrijdag!
  • Remco
    Tourist
    Remco op 16 februari 2010 · 22:40
    Ik mag toch hopen dat daar ook een set gotama's aan vast zit 😃
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 16 februari 2010 · 23:21

Ik mag toch hopen dat daar ook een set gotama's aan vast zit 😃

Och ja, waarom niet, dan...dat lukt vast ook nog wel!  ;D
  • Remco
    Tourist
    Remco op 18 februari 2010 · 18:24
    blijkt dus toch dat je niet helemaal gelijk had anouk... :'(

Dear Remco,

Unfortunately we did not recieve your skis at the shipping department on time.

Therefore they are still here. Would it be possible to send them to your holiday destination?

Mit freundlichen Grüßen / Kind regards

Versandabteilung / customer service

Sport Conrad GmbH

Bahnhofstr. 20

D 82377 Penzberg
  • Remco
    Tourist
    Remco op 18 februari 2010 · 19:47
    Dit is grappig

Ik krijg nu net een mailtje van UPS dat het pakket over de grens is en op tijd zal aankomen op de verwachtte datum (19-02-10). Dat is dan weer een meevaller!

CONRAD IS DE SNELSTE!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro