F2 Lancelot 172 swallowtail op ebay

• koeienlap
    Advanced
    koeienlap op 30 januari 2010 · 18:00

Misschien is er iemand naar op zoek naar een mooie swallowtail voor (wie weet)weinig?!

http://cgi.ebay.de/F2-Lancelot-Swallow-PowderBoard-Wood-172-CM_W0QQite...
    WE´ve got the POWDER
  • Schmarckq
    Tourist
    Schmarckq op 30 januari 2010 · 19:30
    Looks to good to be true... en mijn gevoel zegt, dan is 't waarschijnlijk ook een scam
  • koeienlap
    Advanced
    koeienlap op 30 januari 2010 · 19:35
    Hoezo? Omdat de prijs te laag is of omdat hij er (te) goed uitziet? 

Je hebt nog een 4 dagen om te bieden, dus de prijs gaat nog wel flink omhoog gok ik.
    Mijn ervaring met ebay is verder prima overigens..
    WE´ve got the POWDER
  • poling
    Beginner
    poling op 30 januari 2010 · 20:27
    hmmm, weleens iets over de lancelot gelezen...weet het alleen niet meer, is het geen rete stijf board? @slet, weet gij er iets van??
  • koeienlap
    Advanced
    koeienlap op 31 januari 2010 · 14:29
    Ik heb er ff over gegoogled en het schijnt idd een flink stijve bak te zijn, een poederuitvoering van de Eliminator(wat geen misselijke plank is). Echt een (powder)carve board en door zn effective edge van 1400mm snel en vooral voor het strepen van grote lijnen. Je moet alleen niet te licht/klein zijn..
    WE´ve got the POWDER
  • poling
    Beginner
    poling op 31 januari 2010 · 20:47
    niet te licht is het probleem niet...  😋

maar idd las ik ook, kom hem vaak tegen op carve sites, te vaak. en die effective lengte.... ppffff, not for me. ziet er wel cool uit overigens
  • koeienlap
    Advanced
    koeienlap op 1 februari 2010 · 00:25
    @poling: Dan kun je misschien wel je max snelheid weer eens wat aanscherpen😉

Nee, maar t is ook niks voor mij met mn 70kg en mn relatie met de IBgroep, anders had ik hem best eens willen proberen, hij ziet er idd erg vet uit ook. Het lijkt me serieus vet eens zo'n extreem stijf carveplankje te proberen/hebben (met of zonder hardboots) gewoon voor de leuk ;D
    (Ps: sst, niet doorvertellen hier in de community 😉)
    WE´ve got the POWDER
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 2 februari 2010 · 00:37
    Het heeft zowiezo wel zin om even die thread 'freerideboards' te doorzoeken op ebay: kwam twee Burton S splitboards tegen (165 en 168) een dupraz, een voile mojo split 171, een burton fish 160, een atomic met een kwart zwaluwstaartje, een paar supermodels... er valt op dit moment wel wat te scoren aan poederplankjes denk ik zo.

(Alsmede voor de geschiedenis freaks een oude paarse burton craig kelly air en een nog veel oudere crazy banana......)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • poling
    Beginner
    poling op 2 februari 2010 · 11:54
    fijn ook dat je iedereen hier op de hoogte stelt....  😞 voor ik het weet ben ik straks tegen een andere wp'er aan het bieden...  😉

voor iedereen, als je een burton BB1 (of BB2) ziet voor onder de 1000$, gelijk kopen. die dingen zijn zo ongeveer hun gewich in goud waard
  • Nielsie
    Tourist
    Nielsie op 4 februari 2010 · 20:39
    nou hij is voor 323 euro weggegaan, heb er zelf ook nog even op geboden 😋
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 4 februari 2010 · 21:02

nou hij is voor 323 euro weggegaan, heb er zelf ook nog even op geboden 😋

wees blij dat je 'm niet gewonnen hebt..
    May the powder be with you.
  • Nielsie
    Tourist
    Nielsie op 6 februari 2010 · 23:14
    ik had hem wel willen hebben voor het bedrag wat ik er op geboden had hoor (200 eu)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro