Huren 3-eenheid in de buurt van Groningen

• coen
    Advanced
    coen op 10 februari 2010 · 11:29
    Hallo wepowderers,

Over drie weken vertrek ik naar Disentis met een cursus van de NSAC. Ik moet echter nog ergens een pieper, schep en sonde zien te fixen.
    Ik denk het handig is om te huren, maar MKski en andere toko's zitten niet echt in de buurt. Weet een van jullie een adresje in de buurt van Groningen waar ik voor 12 dagen een 3-eenheid kan huren?

Thnx!
    Earn your turns...
  • lesalpes
    Elite
    lesalpes op 10 februari 2010 · 12:41
    NSAC zelf vragen. Zij hebben er als het goed is wel wat in hun depot. Anders eens vragen of er via de USAC of DSAC wat geregeld kan worden.
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 10 februari 2010 · 14:58
    @Coen,
    Er zit een Bever in de stad en daar kun je huren en volgens mij ook bij Waterborg maar dat weet ik niet 100% zeker.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • coen
    Advanced
    coen op 10 februari 2010 · 19:26
    Ik dacht dat de Bever hier geen wintersport filiaal is, maar ik zal eens gaan kijken.

@les alpes; ik heb de materiaalcom. van NSAC idd gemaild. Heb nog niks teruggekregen, maar ik denk dat de kans groot is, dat hun materiaal al is vergeven.
    Earn your turns...
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 10 februari 2010 · 19:48
    Doen ze bij Bever dan niet aan interfiliaal leveringen?

Klopt idd dat Groningen geen Wintersport (wel langlauf en toer) vestiging is maar gezien hun Toer spulletjes lijkt het me vreemd als ze niet iets hebben of kunnen laten komen.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • Spider
    Tourist
    Spider op 11 februari 2010 · 09:25
    kan zeker wel
    Better to burn out, then to fade away.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro