Lokale footy uit CH

Lokale footy uit CH

[flickr-photo:id=3193418957, size=s] Jaarlijks verschijnen er tientallen ski- en snowboardfilms. Soms grote budgetten, soms exotische bestemmingen, maar altijd met rijders die de sport op een dusdanige manier pushen dat het lijkt of je wel groter, harder en hoger MOET gaan rijden. Frusterend, want dat KAN ik helemaal niet…

[b]Lokale footy[/b]
Het is daarom ook heerlijk om af en toe even te gaan zoeken naar de iets kleinere producties. Gasten, die professioneel met het filmen bezig zijn en die een film neerzetten Films die misschien wat minder spectaculair zijn om naar te kijken in vergelijking met de grote jongens, maar waar je direct een lekker gevoel bij krijgt. Het is vaak ook allemaal net iets meer binnen je eigen bereik, waardoor deze films me vaak meer pushen om beter en harder te gaan rijden dan de grote jongens. Een voorbeeld van een dergelijke productie is de film [i]Territorium[/i] van de Zwitsers van [url=http://www.greenhornfilms.ch/]Greenhorn[/url].

Gewoon gasten die lekker rijden in hun homespot Mürren ([gebied=37]Jungfrau Region[/gebied]). Het zijn van die segmenten waar je een lach op je gezicht van krijgt omdat je je daar namelijk zelf ziet rijden. Het zorgt ervoor dat je je volgende trip weer gaat plannen en dat het onderbuikgevoel weer begint te kriebelen. Uiteraard zorgen die ‘grote’ films daar ook voor, maar dit is net even wat anders, realistischer misschien wel. En ook deze films pushen de sport. Is het niet in het algemeen, dan is het wel bij mij. Zeker als ik het onderstaande segment uit Territorium bekijk. Enjoy!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Toerist
steenarendjeAuteur23 januari 2009 · 15:45

mooi mooi mooi …

Gevorderd
Pollux2Auteur23 januari 2009 · 16:43

Als Bart nou een keer minder met de website bezig is en zijn tel. opneemt ;-) …kunnen wij ook aan de slag.

Toerist
Bart1Auteur23 januari 2009 · 17:06

Je staat op de lijst… vanavond bel ik je ff.

You ski? wePowder!
Gevorderd
DioAuteur26 januari 2009 · 21:08

Nog dichter bij huis. Sidetrack Stuben van Chiel en Simone. Blijft een toppertje bij mij. http://poeder.org/stuben/Sidetrack-Stuben.wmv

En inderdaad Polluxski, gaat es aan de slag, nog zo’n lekkere skiflog!

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!