Ik ben weer terug

Ik ben weer terug

Ik was ff een paar dagen off vanwege een poedertripje. Vanavond de eerste beelden en voorspellingen voor de komende dagen.

meteomorris

Reacties

Gevorderd
SportGillieproAuteur26 januari 2009 · 10:41

Kom maaar op met de foto’s. En hoe is Nike ACG bevallen?

Live to ride, ride to live
Expert
ollieAuteur26 januari 2009 · 11:25

Welterusten… zouden meer mensen moeten doen (in ieder geval mijn chase-maatjes die ook om 5 uur vannacht thuis waren).

...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
Toerist
AnoniemAuteur26 januari 2009 · 11:51

Nou slapen lijkt mij een fijn iedee maar ik was vanmorgen om 8uur al weer op mijn werk. Fijn. Als er nog fotos zijn van afgelopen weekend hou ik mij aanbevolen.
\

Voor iedereen die niet hoeft te werken, slaap lekker:)

Gevorderd
BohdieAuteur26 januari 2009 · 18:59

Hier nog een setje dat met smart zit te wachten op die toelichting op het poederalert. Zitten nu in A’matt en zijn de freeride/verspoorde pistes zat, ;-) Lekker geoefend hoor voor de praktijk van Lawine 1, maar die regio’s waar het alert geldt, zijn nogal groot… graag, GRAAG, advies, THANKS-li zoals ze hier zeggen!

Expert
meteomorrisAuteur26 januari 2009 · 19:47

@Dexter… hoe lang ga je weg??

@Bodhi… voor snelle poeder ga je nu met de furkabahn richting Goms. Je weet wel, die vallei die ik niet behandel in HET boek… Stuur me ff een PB met je tel.nummer

@Dechelle… uitgebreid verslag volgt…

powfinder.com
Gevorderd
DioAuteur26 januari 2009 · 21:20

@Gillie-o Goed spul. Droog, warm en niet zweterig. En ze hebben ook nog heel slimme details verwerkt. Doorvoergaatjes vanuit je borstzak voor je earphones/telefoonoortje, 'opberg’klitteband voor de uiteinden van de snowguard van je jas als je die niet gebruikt etc. De capuchon is wel extreem groot dus een hoop stelwerk als je alleen een muts op hebt. Met een helm past het ook nog.

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
Pollux2Auteur26 januari 2009 · 21:54

Kom maar met dat nieuwe powder alert. Zonder aanwijzingen eindigen we straks nog in gebied #893 waar de moesson straks gaat beginnen.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!